به گزارش زیرنویس، موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: کامیونی با ۱۵ تن اضافه بار در جاده گرمسار- تهران متوقف و راهی پارکینگ شد. وی تصریح کرد: در پایش و رصد تیم کنترل نامحسوس پلیس راه استان سمنان در محور مواصلاتی گرمسار- تهران، یک دستگاه کامیون ولوو که اضافه […]

به گزارش زیرنویس، موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: کامیونی با ۱۵ تن اضافه بار در جاده گرمسار- تهران متوقف و راهی پارکینگ شد.

وی تصریح کرد: در پایش و رصد تیم کنترل نامحسوس پلیس راه استان سمنان در محور مواصلاتی گرمسار- تهران، یک دستگاه کامیون ولوو که اضافه بار بیش از ۱۵ تنی داشت، متوقف شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: این کامیون با رانندگی شخصی فاقد گواهینامه در این محور در حال حرکت بود که متوقف و راننده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اضافه بار در خودروهای باری سنگین می‌تواند حوادث تلخی را در جاده‌ها به همراه داشته باشد.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.141.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا