مرادی: تا الان حمایتی نبوده اما امیدوارم به قول‌هایشان عمل کنند
مرادی: تا الان حمایتی نبوده اما امیدوارم به قول‌هایشان عمل کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهرداد مرادی دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی درباره مراسم تجلیل که امروز با کمک شهرداری تهران انجام شده، عنوان کرد: جا دارد از آقای زاکانی که این مراسم را برگزار کرد و بچه‌های پاراآسیایی را با آسیایی یکی دانست، تشکر کنم. امیدوارم تداوم داشته باشد. وی درباره وضعیت خود، گفت: […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهرداد مرادی دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی درباره مراسم تجلیل که امروز با کمک شهرداری تهران انجام شده، عنوان کرد: جا دارد از آقای زاکانی که این مراسم را برگزار کرد و بچه‌های پاراآسیایی را با آسیایی یکی دانست، تشکر کنم. امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی درباره وضعیت خود، گفت: چند وقتی است تمرینات را شروع کرده‌ایم و برای انتخابی پارالمپیک پاریس که خرداد سال بعد برگزار می‌شود آماده می‌شویم.

مرادی در پاسخ به این سوال که حمایت‌ها چطور است، اظهارداشت: حمایت‌ها متاسفانه تا الان چیزی نبوده اما قول‌هایی داده‌اند و امیدوارم عمل کنند تا به مدالی که مد نظر ما و آنهاست برسیم. 

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان درباره اینکه آیا پیست اختصاصی دارید؟ گفت: همان پیست معمولی است و هیچ فرقی ندارد و با المپیکی‌ها تمرین می‌کنیم، مشکل خاصی وجود ندارد. 

پایان پیام/





منبع: فارس