به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، خلیل محبت‌خواه با یادآوری این‌که واحدهای طرح اقدام ملی مسکن شهر پردیس به طرح نهضت ملی مسکن تبدیل شده است، اظهار کرد: بر این اساس واحدهای مذکور از تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن استفاده می کنند. وی ادامه داد: ۲۰۴۳ واحد نهضت ملی مسکن توسط ۱۷ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، خلیل محبت‌خواه با یادآوری این‌که واحدهای طرح اقدام ملی مسکن شهر پردیس به طرح نهضت ملی مسکن تبدیل شده است، اظهار کرد: بر این اساس واحدهای مذکور از تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن استفاده می کنند.

وی ادامه داد: ۲۰۴۳ واحد نهضت ملی مسکن توسط ۱۷ پیمانکار در شهر جدید پردیس در حال ساخت است.

 وی افزود: پیشرفت فیزیکی این تعداد واحد ۵۵.۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این‌که میانگین واریزی متقاضیان این واحدها حدود ۴۰۰ میلیون تومان است، گفت:‌بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته واحدهای نهضت ملی مسکن پردیس تا آخر سال آینده تکمیل و تحویل می‌شود.

محبت‌خواه در خصوص خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: خرید و فروش امتیاز این واحدها ممنوع بوده و غیرقانونی است. در صورت مشاهده معامله امتیاز با فروشندگان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

گفتنی است، دیماه سال گذشته نظری‌نیا عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را ۴۰ درصد اعلام کرده و گفته بود:  «در برنامه است تا پایان سال (۱۴۰۱) حدود ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان شود»

وی افزود: متقاضیان در نظر داشته باشند تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی وابسته به مشارکت مردم است. بنابراین آنها باید آورده خود را به موقع پرداخت کنند تا هم هزینه‌ها کاهش یابد و هم این‌که واحدها در زمان مقرر تحویل شود.

منبع خبر: رکنـا