با طارمی، آزمون و جهانبخش کره را می‌بریم
با طارمی، آزمون و جهانبخش کره را می‌بریم

محمد مومنی، بازیکن پیشین استقلال صبح درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و آن‌ها صدرنشین هستند. استقلال توانست بر مشکلات خودش در نیم فصل اول غلبه کند و باید بگویم نکونام زحمات زیادی در این تیم با […]

- با طارمی، آزمون و جهانبخش کره را می‌بریم

محمد مومنی، بازیکن پیشین استقلال صبح درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و آن‌ها صدرنشین هستند. استقلال توانست بر مشکلات خودش در نیم فصل اول غلبه کند و باید بگویم نکونام زحمات زیادی در این تیم با کمک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کشیدند. صدرنشینی بزرگ‌ترین آورده نکونام برای استقلال و هوادارانش است و باید از زحمات او تشکر کرد.

او درباره این که ایا استقلال می‌تواند قهرمانی را در این فصل کسب کند؟ ادامه داد: قهرمانی کار بسیار سختی است. باید بازیکنانی که مد نظر سرمربی تیم است را مدیریت در نیم فصل جذب کند، چون نیم فصل دوم بسیار سخت خواهد بود و تیم‌های دیگر آنالیز خوبی از این تیم داشته‌اند و نتیجه‌گیری سخت‌تر خواهد بود. استقلال اگر بتواند بازیکن جدید جذب کرده و انگیزه متفاوتی از خودش در زمین ارائه دهد، قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

مومنی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌های پیش رو افزود: سکان هدایت تیم ملی بر عهده یک مربی ایرانی است و این باعث خوشحالی خواهد بود، زیرا احساسات و عواطف ایرانی‌ها را می‌شناسد. ما لژیونر‌های بسیار خوبی داریم و مطمئنا با تفکرات قلعه‌نویی می‌توانیم به جایگاه مناسبی در این بازی‌ها دست پیدا کنیم. در مراحل حذفی تیم‌های قوی‌تر و با برنامه‌تری قرار دارند و باید از همین حالا برای حضور قدرتمندتر برنامه‌ریزی کنیم. یکی از سخت‌ترین بازی‌ها مقابل کره جنوبی خواهد بود. البته ما شناخت خوبی از این تیم داریم و با توجه به بازیکنان خوبی که در خدمت تیم ملی است مانند طارمی، آزمون و جهانبخش به نظرم می‌توانیم از این بازی عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران