طبق گزارش‌ها، جردن هندرسون از انتقال به عربستان سعودی پشیمان شده و مشتاق انتقال در بازار ژانویه است. امکان دارد بازگشت او به لیگ برتر امکان‌پذیر شود و از کلوپ در مورد احتمال بازگشت او به لیورپول سؤال شد. کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا هندرسون می‌تواند به آنفیلد برگردد یا خیر، به […]

- هندرسون به لیورپول بازمی‌گردد؟/ کلوپ با کاپیتان صحبت کرد اما...

طبق گزارش‌ها، جردن هندرسون از انتقال به عربستان سعودی پشیمان شده و مشتاق انتقال در بازار ژانویه است. امکان دارد بازگشت او به لیگ برتر امکان‌پذیر شود و از کلوپ در مورد احتمال بازگشت او به لیورپول سؤال شد.

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا هندرسون می‌تواند به آنفیلد برگردد یا خیر، به خبرنگاران گفت: «آیا هندرسون کنفرانس مطبوعاتی انجام داد و این حرف را زد؟ نه. پس این موضوع اهمیتی ندارد. بله ما با هم حرف زدیم اما نه در این مورد.»

زندگی هندرسون در خاورمیانه طبق برنامه پیش نرفته است. این بازیکن ۳۳ ساله پس از گذراندن ۱۲ سال در لیورپول با الاتفاقِ استیون جرارد قرارداد پرسودی امضا کرد. اما این تیم در این فصل فقط ۶ بازی از ۱۹ بازی لیگ سعودی را با پیروزی تمام کرده و موفق نشد در هیچ‌یک از هشت بازی آخر خود سه امتیاز کسب کند. کاپیتان باشگاه که از این وضعیت ناراضی است تمایل زیادی به شنیدن پیشنهادها و انتقال به تیم دیگری دارد، با اینکه ترک زودهنگام باشگاه برای او هزینه شخصی در پی خواهد داشت.

هندرسون امیدوار است که در طول پنجره نقل و انتقالات ژانویه پیشنهادات خوبی دریافت کند، اما احتمالاً در دیدار یکشنبه آینده الاتفاق و الخلیج حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: یک ستاره دیگر هم از بازی کردن در عربستان پشیمان شد/ حقوق نجومی هم دیگر وسوسه‌انگیز نیست

منبع: خبـر ورزشی