به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی انواع لاستیک خودروهای سنگین قاچاق در محدوده شرق تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لاستیک خارجی قاچاق در یک باب ساختمان مسکونی در شرق تهران دپو […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی انواع لاستیک خودروهای سنگین قاچاق در محدوده شرق تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لاستیک خارجی قاچاق در یک باب ساختمان مسکونی در شرق تهران دپو می باشد.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی انواع لاستیک خودروهای سنگین خارجی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد ۱۹۷ حلقه لاستیک در مارک های EVERGREEN و NAMA و ROADONE خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

منبع خبر: رکنـا