جام ملت های آسیا در دوحه به نظر برای استقلالی ها کمی عجیب است. در حالی که استقلال دور رفت مسابقات لیگ برتر را با قهرمانی به پایان برده تنها دو بازیکن در اردوی تیم ملی دارد؛ روزبه چشمی و سیدحسین حسینی که به نظر هم نمی رسد شاهد حضور این دو بازیکن در ترکیب […]

جام ملت آسیا .استقلال - عجیب ترین جام ملت های آسیا برای استقلالی ها

جام ملت های آسیا در دوحه به نظر برای استقلالی ها کمی عجیب است. در حالی که استقلال دور رفت مسابقات لیگ برتر را با قهرمانی به پایان برده تنها دو بازیکن در اردوی تیم ملی دارد؛ روزبه چشمی و سیدحسین حسینی که به نظر هم نمی رسد شاهد حضور این دو بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی باشیم.

در خط دروازه اولویت امیر قلعه نویی، علیرضا بیرانوند است و در پست هافبک دفاعی هم سرمربی تیم ملی، سعید عزت الهی را به روزبه چشمی ترجیح می دهد.

حضور تنها دو بازیکن از صدرشنین لیگ برتر در ترکیب تیم ملی آن هم روی نیمکت از جمله اتفاقات جالب و در عین باورنکردنی در سال های اخیر است. 

به زعم بسیاری از کارشناسان ابوالفضل جلالی جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ و نفراتی چون آرش رضاوند از استقلال شایسته دعوت به اردوی تیم ملی بودند. به هر صورت مربیگری است و یک شغل سلیقه ای و بهترین نگاه، احترام به تصمیم سرمربی تیم ملی است.

منبع: خبـر ورزشی