مطهری: از روز اول اعتقاد داشتیم تیم ملی به فینال می‌رسد
مطهری: از روز اول اعتقاد داشتیم تیم ملی به فینال می‌رسد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، حمید مطهری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در کیش داشتیم. یک بازی فوق‌العاده مقابل بورکینافاسو انجام دادیم که کمک کرد تیم از لحاظ تاکتیکی، هماهنگی و هارمونی به موارد مدنظر برسد. از مسئولانی که در […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، حمید مطهری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در کیش داشتیم. یک بازی فوق‌العاده مقابل بورکینافاسو انجام دادیم که کمک کرد تیم از لحاظ تاکتیکی، هماهنگی و هارمونی به موارد مدنظر برسد. از مسئولانی که در کیش زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم و مردم خیلی خوب این جزیره که به ما لطف داشتند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازی دوستانه آخرمان هم مقابل اندونزی است. امیدوارم به یک شرایط آرمانی برسیم.

مربی تیم ملی درمورد میزان امیدواری‌اش برای قهرمانی در جام ملت‌ها، عنوان کرد: کل اعضای کادرفنی از روزی که کار خود را شروع کردند، اعتقادشان این بود تیم را به فینال آسیا برسانند. به این موضوع خیلی امیدواریم زیرا تک تک بچه‌ها و اعضای کادرفنی فوق‌العاده هستند اما قواعد و اصول فوتبال را باید درک کنیم. باید بدانیم تیم‌های دیگر چگونه سرمایه‌گذاری می‌کنند. فدراسیون هم در  حد امکان زحمت کشیده و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

پایان پیام /





منبع: فارس