ژیلا صادقی با «سلام صبح بخیر» از فردا ساعت ۹ صبح روی آنتن خواهد بود. مجریِ با سابقه‌ای که سال‌ها در تلویزیون برنامه داشت و مدتی مثلِ برخی از چهره‌ها دیگر از تلویزیون دور بود.

 اما این دور بودن با تفاسیر بسیاری هم همراه بود که گویی او از تلویزیون کنار گذاشته شده است.

ژیلا صادقی که نام کاملِ او ژیلا صادقی نیارکی است گفت: هیچ‌کدام از این نکاتی که مطرح می‌کنند بعد از ۴ سال تلویزیون اجازه اجرا داد و کنار گذاشتن پایان یافته، صحت ندارد. من خودم چهار سال کنار نشستم تا بتوانم اتفاقات اخیری که برخی از هنرمندان غیرحرفه‌ای در زندگی شخصی‌ام ایجاد کردند را پیگیری قضایی و حقوقی کنم؛ شکایت از یک پلتفرم و برخی از هنرمندان به دادگاه پروسه زمان‌بری بود.

صادقی افزود: نمی‌خواهم نقش بازی کنم. چون واقعاً حالِ خوبی نداشتم. تلخ‌ترین ضربه‌ای که می‌توانست به خودم و همسرم در حالی که پروسه مادری را در آن ایام طی می‌کردم به ما وارد شد.

وی افزود: می‌دانید در طول این سال‌های کارِ اجرا، هیچ‌وقت آدم پرسر و صدا و پرهیاهوهایی نبودم و عاشق کارم بودم با کارم و انرژی‌ام حاشیه‌ساز بودم نه با حواشی که مرا مطرح کند. الان حکمم را گرفتم و حالِ خوبی دارم و البته همان‌طور که خودم «گذشت» از زندان و زندانی را فرهنگسازی می‌کردم درباره اتفاق شخصی خودم هم این گذشت را کردم. بسیار این سال‌ها سخت گذشت و با قضاوت‌های نادرستی هم روبرو شد که زندگی مفرح و اشرافی و پرتجملی دارم که واقعاً اصلِ ماجرا این است من زندگی بسیار ساده‌ای دارم اگرچه پدرم متمول است.

منبع خبر: رکنـا