سائوپائولو روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای طولانی تایید کرد که دوریوال جونیور به منظور تصدی سرمربیگری برزیل از سمت خود در این باشگاه استعفا داده است. او در طول مدت حضورش در این باشگاه قهرمان جام حذفی برزیل شد و همچنین با فلامنگو، اتلتیکو پارانائنزه، سانتوس و واسکوداگاما جام کسب کرد. کارلو آنچلوتی به عنوان […]

- سرمربی جدید برزیل مشخص شد/ کارلتو نیامد، یک ناشناخته دیگر روی نیمکت سلسائو نشست!

سائوپائولو روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای طولانی تایید کرد که دوریوال جونیور به منظور تصدی سرمربیگری برزیل از سمت خود در این باشگاه استعفا داده است. او در طول مدت حضورش در این باشگاه قهرمان جام حذفی برزیل شد و همچنین با فلامنگو، اتلتیکو پارانائنزه، سانتوس و واسکوداگاما جام کسب کرد. کارلو آنچلوتی به عنوان یکی از اهداف اصلی برزیل در نظر گرفته می‌شد اما ترجیح داد به جای هدایت سلسائو در رئال‌مادرید بماند.

دوریوال جونیور گفت: «این تحقق رویاهاست و تنها به این دلیل امکان‌پذیر شد که کارهایم در سائوپائولو دیده شد. به همین دلیل باید از شما برای حضور در دوره مهم بازسازی که با صلاحیت ریاست و هیئت مدیره انجام شد تشکر کنم. با سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌های اخیر، باشگاه آماده است تا از مجرب‌ترین متخصصان بازار استفاده کند. همچنین می‌خواهم از هواداران بابت همه محبت‌ها و حمایت‌هایشان تشکر کنم.»

برزیل قصد دارد اولین جام خود را از سال ۲۰۱۹ (زمانی که کوپا آمریکا را بالای سر برد) به دست آورد. آنها از سال ۲۰۰۲ تاکنون جام جهانی را نبرده‌اند، یعنی ۲۲ سال را بدون کسب بزرگترین جایزه فوتبال سپری کرده‌اند. برزیل از زمان بی‌ثمری خود بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۴ چنین خشکسالی طولانی مدتی در کسب جام را تجربه نکرده بود. آنها قرار است در ۲۳ مارس به مصاف انگلیس بروند و تابستان امسال در کوپا آمریکا حضور خواهند داشت. امید بعدی آنها برای قهرمانی در جام جهانی در سال ۲۰۲۶ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آنچلوتی اعتراف کرد؛ سرمربیگری در این تیم ملی واقعاً هیجان‌انگیز است!

منبع: خبـر ورزشی