به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: با تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، قطعه باقی‌مانده از آزادراه ۱۳۸ کیلومتری قزوین ـ رشت حد فاصل منجیل تا رودبار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: با تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، قطعه باقی‌مانده از آزادراه ۱۳۸ کیلومتری قزوین ـ رشت حد فاصل منجیل تا رودبار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود خبر از بهره‌برداری از قطعه باقی‌مانده آزادراه قزوین ـ رشت داد.

وی در این باره نوشت: با تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، قطعه باقی‌مانده از آزادراه ۱۳۸کیلومتری قزوین ـ رشت حد فاصل منجیل تا رودبار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

منظور همچنین در مطلب دیگری که در صفحه شخصی خود نوشت: تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های مسکن خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تعهد دولت به حمایت از اقشار محروم حکایت دارد. تلفیق این منابع با تسهیلات بانکی منجر به تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی در حال ساخت خواهد شد.