برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید
برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرمربی این تیم اظهار کرد: گل محمدی بعد از بازی با مس رفسنجان خواست که ادامه همکاری نداشته باشد و فکر کردیم که مشکلاتی در مورد نداشتن امکانات وجود دارد، اما در جلسه حضوری اعلام کرد که اصلا چنین چیزی نیست. هیچ وقت گل محمدی را به این […]

- برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرمربی این تیم اظهار کرد: گل محمدی بعد از بازی با مس رفسنجان خواست که ادامه همکاری نداشته باشد و فکر کردیم که مشکلاتی در مورد نداشتن امکانات وجود دارد، اما در جلسه حضوری اعلام کرد که اصلا چنین چیزی نیست. هیچ وقت گل محمدی را به این سرحالی و صداقت ندیده بودم. او گفت بحثی با باشگاه ندارم و اتفاقات اخیر در مورد سقف قرارداد و داوری‌ها باعث شده که کششی برای ادامه فعالیت نداشته باشم. به هر حال از گل محمدی خواستیم تا در پرسپولیس باقی بماند، اما نمی‌خواست حضور داشته باشد.

گل محمدی پیشنهاد مدیر فنی پرسپولیس را نپذیرفت 

او افزود: به گل محمدی گفتم که یک سرمربی به ما معرفی کند و خودش هم مدیرفنی تیم باشد و باز هم این پیشنهاد را رد کرد.گل محمدی یادگار  و  گنجینه پرسپولیس است و سال‌ها در این تیم  بازی و مربیگری کرده است و قهرمانی‌های بسیاری به دست آورده است و دوست داشتیم در خدمتش باشیم، اما او گفت به دور از هر گونه مشکلی ادامه فعالیت برایم مهیا نیست و احتیاج دارم که یک مدت را استراحت کنم. از این جهت روز گذشته توافق نامه‌ای  با مدیربرنامه گل محمدی نوشتیم  و این توافق نامه امضا و گل محمدی رسما با توافق صورت گرفته از پرسپولیس جدا شد.  

مطالبات مالی گل محمدی در چند نوبت پرداخت می شود 

درویش درباره اینکه بحث مالی برای فسخ قرارداد با گل محمدی صورت نگرفت، گفت: هر چه حق طبیعی گل محمدی بود محاسبه شد و همکاری لازم هم کرد، چون می‌دانست باشگاه از لحاظ مالی در مضیقه هست و قرار شد در چند نوبت پولش پرداخت شود.  

گل محمدی در مراسم معارفه سرمربی جدید شرکت می کند 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: حتی من از گل محمدی خواستم به محض اینکه باشگاه پرسپولیس، سرمربی جدید را معرفی کرد، او بیاد  و در جلسه معارفه شرکت کند که او هم با آغوش باز پذیرفت. گل محمدی دیگر قرار نیست سرمربی پرسپولیس باشد و همکار ما دیگر نیست، اما رفاقتش تحت تاثیر این عدم همکاری قرار نمی‌گیرد و عضو خانواده پرسپولیس است و هر جا که باشد سعادت و سلامت برایش  درخواست می‌کنیم و ان شا الله کانون خانواده اش گرم باشد.  

تمرینات تیم با حضور کمک های گل محمدی روز شنبه شروع می شود 

او درباره وضعیت مابقی کادر فنی پرسپولیس گفت: بنا شد تمرینات تیم پرسپولیس از روز شنبه هفته آینده با کمک‌های گل محمدی ادامه پیدا کند و تمام کادر فنی باقی خواهند ماند تا سرمربی جدید حضور پیدا کنند.  

جلسه نماینده باشگاه با برانکو با اجازه رئیس فدراسیون عمان برگزار شد 

درویش درباره وضعیت مذاکرات با مربیان برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از تبادل نظر گزینه‌های متعددی پیشنهاد شده بود که مهمترین گزینه” برانکو ” بود که دلداری  عضو  هیئت مدیره به نمایندگی باشگاه به صورت حضوری با برانکو صحبت کرد و  جلسه خوبی هم بود. جالب بود که چقدر برانکو مربی حرفه‌ای است و او با فدراسیون عمان هماهنگ کرده بود که اجازه صحبت با باشگاه پرسپولیس را بگیرد و او با هماهنگی با رئیس فدراسیون عمان با نماینده ما صحبت کرد.   نماینده باشگاه با برانکو صحبت‌های خوب و مثمرثمری با هم  داشتند، اما فکر می‌کردیم که باید اول درباره مسائل مالی صحبت کنیم، اما وقتی به این بحث کشیده شد، برانکو گفت اصلا در مورد این موضوع بحث و دل نگرانی ندارد و پرسپولیس را دوست دارم و گزینه اولم پرسپولیس است. البته اگر بتوانم ظرف ۲، ۳ روز آینده خانواده ام را متقاعد کنم به پرسپولیس خواهم آمد.  

اگر شیطنتی در داخل صورت نگیرد در خدمت برانکو خواهیم بود 

او افزود: بنا شد که برانکو صحبتی با خانواده اش داشته باشد که یکی، ۲ فصل با پرسپولیس  دور از  خانواده باشد، چون او به خانواده اش قول داده بود که  عمان آخرین سفرش است، اما او گفت با توجه به علاقمندی ام به پرسپولیس حالا اگر در داخل هم کسی شیطنت نکند در خدمت این تیم خواهم بود. ما ظرف یکی، ۲ روز آینده منتظر جواب برانکو می‌مانیم و اگر توانستیم خدمتش باشیم که با او قرارداد می‌بندیم، اما اگر هم برانکو نتوانست به پرسپولیس بیاد، گزینه‌های دیگری هم داریم. در مورد عدد و ارقام با ایشان صحبتی نکرده ایم. قرارداد برانکو با تیم ملی عمان تا پایان جام ملت‌های آسیا است و ۲ پیشنهاد دیگر هم داشت، اما گفت که اولویتش پرسپولیس است، چون مردم ایران و هواداران پرسپولیس را دوست دارد. برانکو گفت اگر نتوانستم خانواده ام را متقاعد کنم عذرخواهی می‌کنم.  

برانکو برای حضور در ایران مشکل مالیاتی ندارد 

درویش درباره اینکه برانکو برای حضور در ایران مشکل مالیاتی دارد یا نه! گفت: نه، اصلا برانکو مشکل مالیاتی ندارد و در ۲، ۳ ماه گذشته مالیات او را پرداخت کردیم. مالیات برانکو برای سال‌های ۹۵ و ۹۶  بود که باید می‌دادند، اما مثل کار‌های دیگر مانده بود و ما موفق شدیم مالیاتش را پرداخت کردیم و جرایم زیادی هم به این مالیات تعلق گرفته بود که طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد و رئیس اداره مالیات درخواست معافیت از جرایم کردیم که آن‌ها گفتند اگر بشود از دادن جرایم معاف می‌شویم.  تا چهارشنبه منتظر برانکو خواهیم ماند.  

برای برهم زدن آرامش پرسپولیس بحث تغییرات مدیریت را مطرح می کنند 

او درباره اینکه تغییرات در هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صورت می‌گیرد، بیان کرد: اگر هم تغییرات باشد ما مطلع نمی‌شویم، اما از روزی که ما آمدیم یکسری دنبال مقاصد خاصی بودند و  شایعانی مبنی بر تغییرات مدیریتی در پرسپولیس را مطرح کردند، اما منتهی من به مزاح می‌گویم که اگر ما برویم دردی دوا نمی‌شود و دعا کنید که خداوند لطفش شامل حال پرسپولیس همچنان باشد. وظیفه مان این است که تا هستیم کار کنیم و هواداران را شاد کنیم. مهم نیست من باشم یا نباشم، کار پرسپولیس به لطف خداوند پیش خواهد رفت، اما بعضی‌ها دنبال اهداف دیگری هستند تا آرامش را از پرسپولیس بگیرند و به دلالی‌های خودشان برسند.  

با گزینه ای غیر از برانکو صحبت نکردیم 

درویش درباره اینکه با گزینه دیگری غیر از برانکو صحبت شده است، گفت: نه، گزینه‌هایی ظرف امروز و دیروز هیئت مدیره معرفی کردند، قرار شد چند گزینه نهایی شوند که اگر برانکو نشد بتوانیم با آن‌ها صحبت کنیم.  

امیدوارم تیم ملی کشورمان در فینال آسیا گمشده چند دهه را پیدا کند 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دلخوری از فدراسیون فوتبال گفت: یکی از آقایان گفت که شما جعل کردید که من گفتم چه چیزی را جعل کردم. افرادی دیگر جعل امضا کردند. به هر حال این مسائل حاشیه است و باید دعا کنیم که تیم ملی کشورمان بتواند در فینال آسیا آن گمشده چند دهه  را پیدا کند و به قهرمانی برسد و دل مردم را شاد کند، چون چند دهه است که در حسرت قهرمانی هستیم.  

درخواست بازی کردن سرلک تا پایان فصل را دادیم 

او درباره اینکه میلاد سرلک در نیم فصل دوم سرباز می‌شود، گفت: بله، البته ما درخواستی از نظام وظیفه  کردیم که، چون بازیکنی   مثل سرلک وجود ندارد، او تا آخر فصل برای پرسپولیس بازی کند و بعد به خدمت سربازی برود.   عمری تا پایان فصل می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. بعید می‌دانم که او از پرسپولیس جدا شود و چنین درخواستی را تاکنون نداشته است. بازیکنی با ما فسخ نکرده است.  

باشگاه خبرنگاران