قسام عملیات نظامیان صهیونیست را به شکست کشاند
قسام عملیات نظامیان صهیونیست را به شکست کشاند

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تلاش نظامیان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی برای آزادی یکی از اسیران صهیونیست را به شکست کشانده است.

به گزارش زیرنویس،  به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که با اقدام نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی برای آزادی یکی از اسیران صهیونیست نزد مقاومت مقابله کرده است.

بر این اساس نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی پس از نفوذ به اردوگاه البریج و محلی که گمان می‌کرده‌اند مکان نگهداری یکی از اسیران صهیونیست است، تلاش داشتند وی را آزاد کنند، اما مبارزان قسام ضمن درگیری با نظامیان صهیونیست، آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

همچنین مبارزان قسام موفق شدند برخی از تجهیزات تکاوران صهیونیست را به غنیمت بگیرند.

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در یکی از خانه‌های منطقه «المحطه» در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با بمب ضدنفر هدف قرار داده و آن‌ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

مبارزان قسام گروه دیگری از نظامیان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در یکی از مدرسه‌های اطراف منطقه «المحطه» در شهر خان‌یونس با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و پس از درگیری با آن‌ها، این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

همچنین گردان‌های قسام بیان کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیک منطقه «المحطه» در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در حق غیرنظامیان فلسطینی در غزه، تل‌آویو را موشک‌باران کرده است. همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها یک نظامی صهیونیست را با سلاح موسوم به «غول» در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

منبع: مـهر