یحیی گل‌محمدی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان رسما با پرسپولیس فسخ کرد و حالا از برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین اصلی او نام می‌برند. در همین رابطه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد برانکو به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده و تاکید کرده اولویتش پرسپولیس است. در […]

- برانکو به باشگاه پرسپولیس اوکی داد/ تنها مشکل برای بازگشت مربی کروات به ایران چیست؟

یحیی گل‌محمدی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان رسما با پرسپولیس فسخ کرد و حالا از برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین اصلی او نام می‌برند.

در همین رابطه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد برانکو به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده و تاکید کرده اولویتش پرسپولیس است.

در بخش دیگری هم مدیرعامل پرسپولیس توضیح داد که سرمربی کروات گفته «برای بازگشت به پرسپولیس مشکل خانوادگی دارم اما مطمئن باشید اولویتم تیم پرسپولیس خواهد بود».

رضا درویش در پایان اظهار داشت: تا چهارشنبه منتظر برانکو می‌مانیم و پس از آن در مورد آینده کادر فنی این تیم تصمیم خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره زندگی برانکو ایوانکوویچ در عمان بدانید/ از زندگی در کاخ و دستمزد ۴۰هزار یورویی تا لکسوس قرمزرنگ!

منبع: خبـر ورزشی