برانکو تهدید شد: به ایران نیا!
برانکو تهدید شد: به ایران نیا!

همشهری آنلاین نوشت:  جدی‌ترین نامی که برای جانشینی مربی قرمزها مطرح شده برانکو ایوانکوویچ است که این روزها تیم ملی عمان را برای حضور در جام ملت‌ها آماده می‌کند. در شرایطی که برانکو سال‌های موفقی را با تیم تهرانی سپری کرده هواداران این تیم موافق حضور او روی نیمکت این تیم هستند و او را […]

- برانکو تهدید شد: به ایران نیا!

همشهری آنلاین نوشت:  جدی‌ترین نامی که برای جانشینی مربی قرمزها مطرح شده برانکو ایوانکوویچ است که این روزها تیم ملی عمان را برای حضور در جام ملت‌ها آماده می‌کند.

در شرایطی که برانکو سال‌های موفقی را با تیم تهرانی سپری کرده هواداران این تیم موافق حضور او روی نیمکت این تیم هستند و او را یکی از گزینه های مناسب برای این تیم می‌دانند.

با این حال شنیده می‌شود برخی از داخل ایران پالس‌هایی را برای این مربی کروات ارسال می‌کنند که بهتر است این سمت را قبول نکند و البته احتمالا دلایل خاص خود را برای این مساله دارند. مشخص نیست در شرایطی که گزینه خارجی خوب از جمله برانکو یکی از خواسته‌های هواداران پرسپولیس است این افراد چرا تمایلی ندارند او به ایران برگردد و در این مسیر به‌دنبال منافع شخصی خود هستند و با چنین پیام‌هایی چالش انتخاب سرمربی پرسپولیس را پیچیده‌تر می‌کنند. 

منبع: اطلاعات انلاین