رونمایی از لیست ۶ نفره جدید آبی‌ها و مشکل ادامه دار استقلال برای جذب بازیکن
رونمایی از لیست ۶ نفره جدید آبی‌ها و مشکل ادامه دار استقلال برای جذب بازیکن

لیست دوم استقلال برای نقل و انتقالات زمستانی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از ارائه لیست اولیه نقل و انتقالات زمستانی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد لیست دومی را هم برای تقویت تیم در نظر گرفته که بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد لیست دوم نکونام نیز ارائه شده است.

باشگاه استقلال پس از ارائه لیست اولیه مذاکراتی را برای جذب چند لژیونر فوتبال کشورمان انجام داده بود و حتی گفته می‌شود هنوز مذاکرات با برخی نفرات آن لیست ادامه دارد.

اکنون لیست دوم آبی‌ها شامل فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا اسدی، رضا شکاری، محمد دانشگر و روبرتو تورس است که باید دید تا بسته شدن پنجره زمستانی مذاکرات چگونه پیش خواهند رفت.

بااینحال با توجه به پر بودن لیست بزرگسالان تیم استقلال، جذب بازیکنان جدید هرچقدر هم موفق باشد نیازمند خروج برخی بازیکنان از لیست تیم است.

پس از فسخ قرارداد سعید مهری و خروج او از استقلال، اکنون این باشگاه می‌تواند نام رافائل سیلوا را در لیست خود قرار بدهد و به این ترتیب دوباره لیست آبی‌ها پر می‌شود.

باتوجه به اینکه اکنون در نیم فصل دوم قرار داریم و تقریبا اکثر بازیکنان فوتبال کشورمان تحت قرارداد باشگاه‌هایشان هستند، خالی کردن لیست تیم‌ها مانند پیش فصل کار راحتی نیست. به این ترتیب باشگاه استقلال با وجود انجام مذاکرات جدی برای جذب بازیکنان جدید، باید با برخی بازیکنان فعلی برای خروج از لیست به توافق برسد تا بتواند اهداف نقل و انتقالاتی نکونام را تامین کند و گام موثری برای تقویت تیم بردارد.

 

منبع: فارس