به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به صورت قرضی در رم ایتالیا بازی می‌کند، مورد توجه سران باشگاه سویا اسپانیا قرار گرفته و طبق گفته فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، مدیران سویا در ارتباط با جذب آزمون مذاکراتی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن انجام […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به صورت قرضی در رم ایتالیا بازی می‌کند، مورد توجه سران باشگاه سویا اسپانیا قرار گرفته و طبق گفته فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، مدیران سویا در ارتباط با جذب آزمون مذاکراتی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن انجام داده اند.

آزمون در حضور بازیکنانی از جمله پایولو دیبالا و روملو لوکاکو در ترکیب اصلی رم قرار نمی‌گیرد و در بیشتر دیدارها از دقیقه ۷۰ به بعد وارد زمین می‌شود و تاکنون توانسته یک گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

در همین حال سایت «ilromanista» ایتالیا در خبری به نقل و انتقالات احتمالی تیم رم در نقل و انتقالات زمستانی پرداخته و در آن از سران باشگاه رم خواسته تا هر چه سریع‌تر بند قرارداد دائمی آزمون را فعال کنند تا او به صورت رسمی در این تیم باقی بماند.

در مطلب این سایت آمده است: سرنوشت آزمون که خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ همراه با تیم ملی فوتبال ایران می‌کند، در دستان مدیران باشگاه رم است. این بازیکن حداقل تا پایان فصل رم باقی خواهد ماند اما مدیران این باشگاه می‌توانند با پرداخت ۵/ ۱۲ میلیون یورو بند خرید دائمی او را فعال کنند تا خطری بابت جذب از سوی دیگر باشگاه‌ها، مهاجم رم را تهدید نکند.

سردار آزمون در دیدار تدارکاتی امروز سه شنبه ۱۹ دی تیم ملی ایران برابر اندونزی غایب خواهد بود و طبق اعلام کادرفنی تیم ملی قرار است فردا چهارشنبه ۲۰ دی به اردوی ملی پوشان در قطر اضافه شود.

منبع: مـهر