کارگری: جنجالی در کار نبود، فقط سوالات و نظرات خاص مطرح شد
کارگری: جنجالی در کار نبود، فقط سوالات و نظرات خاص مطرح شد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، غفور کارگری در پایان مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد اظهار داشت: باید خزانه‌دار و … را انتخاب و معرفی می‌کردیم. ضمن اینکه باید بندهایی را تصویب می‌کردیم که کارهای بهتر و راحت‌تر انجام شود. خوشبختانه این اتفاقات رخ داد و صحبت‌های خوبی مطرح شد. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، غفور کارگری در پایان مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد اظهار داشت: باید خزانه‌دار و … را انتخاب و معرفی می‌کردیم. ضمن اینکه باید بندهایی را تصویب می‌کردیم که کارهای بهتر و راحت‌تر انجام شود. خوشبختانه این اتفاقات رخ داد و صحبت‌های خوبی مطرح شد.

وی ادامه داد: برخی از دوستان نظراتی داشتند که من جنجالی احساس نکردم. سوالات و نظراتی مطرح شد که شاید کمی خاص بود. بحث جداسازی رشته‌های ورزشی از فدراسیون‌های تک رشته‌ای نیاز به بررسی دارد. من هم از ابتدا روی این موضوع نظراتی داشتم و الان با توجه به اینکه چند سالی این امر جداسازی رشته‌های ورزشی پارالمپیکی در ۴-۵ رشته از فدراسیون جانبازان به فدراسیون‌های مربوطه انجام شده تجربه خوبی به دست آمده که آیا ادامه این کار موثر است یا باید بازنگری شود. با توجه به اینکه ما در این رابطه الزامات بین‌المللی هم داریم، اما مجامع بین‌المللی تقریباً این امر را به فدراسیون‌های ملی واگذار کرده‌اند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: برخی از رشته‌های فدراسیون‌های جهانی‌شان اجازه نمی‌دهد که از فدراسیون مربوطه بخش پارا را جدا کنند؛ قرار شد با مشورتی که با وزیر ورزش داشتیم کارگروهی تشکیل شود تا این موضوع را به صورت دقیق بررسی کند. نظر روسای فدراسیون‌ هم این است که تا پایان این بررسی‌ها، کارها با قوت در فدراسیون‌های مربوطه انجام شود. وزیر ورزش هم قول داد که برای رفع مشکلات اعتباری و زیرساختی فدراسیون‌های تک رشته‌ای کمک کند.

پایان پیام/





منبع: فارس