نظرات مردم و کارشناسان در مورد بروکر آلپاری
نظرات مردم و کارشناسان در مورد بروکر آلپاری

تحریم ها و موارد فیلترینگ یکی از دلایل عدم دسترسی به بسیاری از بروکرها است که حداقل دفاتر نمایندگی در کشورهای دیگر دارند. بروکر آلپاری یکی از بهترین بروکرهای مورد استفاده ایرانیان است که در بازار فارکس فعالیت دارد. در این مقاله برای صحت سنجی به بررسی نظرات مردم و کارشناسان در مورد بروکر آلپاری […]

نظرات مردم و کارشناسان در مورد بروکر آلپاری

تحریم ها و موارد فیلترینگ یکی از دلایل عدم دسترسی به بسیاری از بروکرها است که حداقل دفاتر نمایندگی در کشورهای دیگر دارند. بروکر آلپاری یکی از بهترین بروکرهای مورد استفاده ایرانیان است که در بازار فارکس فعالیت دارد. در این مقاله برای صحت سنجی به بررسی نظرات مردم و کارشناسان در مورد بروکر آلپاری خواهیم پرداخت.

تاریخچه و صحت سنجی آلپاری

یکی از بروکرهای با سابقه و قدیمی در بازار فارکس، همین بروکر آلپاری است که سابقه فعالیت آن در بازار فارکس به بیش از ۲۰ سال می رسد. تاسیس این بروکر به سال ۱۹۹۸ برمیگردد و دفتر مرکزی آن در سنت وینسنت و گرنادین است.

امکان افتتاح حساب حتی با یک دلار و داشتن حساب دمو برای تمرین و درک نقاط ضعف مبتدیان و متنوع بودن روش های واریز و برداشت از جمله دلایل محبوب بودن این بروکر می باشد.

برخی از نظرات مختلف در مورد بروکر آلپاری که با آن کار کرده اند :

برخی از تریدرها که اعلام کرده اند سالهاست با این بروکر کار می کنند مشکلاتی از قبیل کندل سازی و مغایرت کندل نداشته اند. آنها اعلام داشته اند که آلپاری از معتبرترین بروکرهای فعال در بازار فارکس برای ایرانیان است که دارای پلتفرم های متاتریدر ۴ و ۵ می باشد و اعتقاد دارند که بروکر آلپاری از مناسب ترین بروکرها برای ایرانیان می باشد.

کاربران بروکر آلپاری از چه طریقی می توانند اطلاعات بازار را مشاهده کنند؟

کابین بروکر، یک پلتفرم آنلاین است که توسط کارگزاران بازارهای مالی نظیر فارکس(برای ارائه خدمات به مشتریان) استفاده می شود. مشتریان بروکر آلپاری می توانند با ورود به کابین alpari به مدیریت حساب ( شامل اطلاعات حساب، موجودی معاملات باز و ….)، ایجاد سفارشات معاملاتی جدید و مشاهده اطلاعات بازار و دریافت پشتیبانی بپردازند.

بررسی کابین بروکرها یکی از عوامل مهم انتخاب آنها توسط مشتریان می باشد. از نظر تریدرهایی که سالهاست با این بروکر کار می کنند، کابین شخصی آلپاری محیطی کاربرپسند دارد که دسترسی به قسمت های مورد نیاز کاربران نیز آسان می باشد.

در کابین شخصی بروکر آلپاری، کارشناسان سعی کرده اند که محیطی روان و قابل فهم و ساده برای کاربران ایجاد کنند تا آنها به خوبی بتوانند کارهای معاملاتی خود را به راحتی در آن انجام دهند. در کنار همه این مسائل پشتیبانی ۲۴/۷ زبان فارسی این بروکر، سبب شده تا کاربران و مردم نظرات مثبتی در مورد این بروکر داشته باشند.

از جمله نقطه نظرات مردم در مورد بروکر آلپاری می توان به موارد ذیل نیز اشاره کرد:

” من با این بروکر ۵ سال است که کار می کنم و از خدمات آن راضی هستم.”

“اسپردهای آلپاری برای جفت ارزهای اصلی بسیار رقابتی است. این امر باعث می شود که معاملات سودآور تر باشند.”

“پشتیبانی مشتری آلپاری بسیار خوب است. من همیشه در صورت نیاز می توانم به پشتیبانی مشتری دسترسی داشته باشم.”

نظرات کارشناسان ارز دیجیتال در مورد بروکر آلپاری

به نظر برخی کارشناسان درست است که آلپاری شهرت زیاد و سابقه ای طولانی دارد اما به این معنی نیست که بروکری بهتر از آن نیست و برای انتخاب باید بروکرهای دیگر هم مورد بررسی قرار گیرند. رگولاتوری آلپاری که توسط FSA تنظیم می شود و امنیت وجوه مشتریان را تضمین می کند، شامل ایرانیان نمی شود.

در مورد چند دامنه بودن این بروکر کارشناسان بر این عقیده اند که می بایست در شعبه های آفشور ثبت نام انجام شود تا در آینده مشکلی برای تریدرها پیش نیاید.

همچنین پاسخ کارشناسان به برخی از افراد که اعلام می کنند دچار تخلفی شده اند این است که از طریق صفحه ثبت تخلف کارها و پیگیری های لازم را انجام دهند.

برخی از نظرات کارشناسان را در ذیل آورده ایم :

“آلپاری یک بروکر معتبر و با سابقه طولانی است که خدمات و امکانات خوبی را برای معامله گران ارز دیجیتال ارائه می دهد.”

“پشتیبانی مشتری آلپاری برای معامله گران ارز دیجیتال بسیار خوب است. این بروکر به طور مداوم در حال ارائه خدمات جدید و بهبود خدمات خود است.”

” بروکر آلپاری یک گزینه مناسب برای معامله گرانی است که اعتبار و سابقه برای آنها مهم است. این بروکر طیف گسترده ای از خدمات و امکانات را ارائه می دهد که می تواند نیازهای مختلف و متنوع معامله گران را برآورده کند.”

پس از آنکه از انتخاب این بروکر اطمینان حاصل کردید باید در آن ثبت نام انجام دهید.

ثبت نام در بروکر آلپاری

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در آلپاری در ادامه با ما همراه باشید. برای اینکار حتما به سایت اصلی و رسمی آلپاری مراجعه کنید. اطلاعات خود را اعم از نام و نام خانوادگی و ایمیلی که معتبر است را به همراه شماره همراه خود وارد کنید. پس از تایید ایمیل و تعیین رمز، نوع حساب خود را نیز مشخص کرده و افتتاح حساب نمایید. به این ترتیب می توانید کار خود را در این بروکر آغاز کنید.

منبع: اطلاعات انلاین