یحیی گل محمدی رسما از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد و از این تیم جدا شد. پس از جدایی یحیی مدیران پرسپولیس به دنبال گزینه جانشینی او هستند و از برانکو به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت سرخپوشان نام برده می شود. برانکو در حال حاضر با تیم ملی عمان در جام ملتهای آسیا حضور دارد و […]

- ۲۴ ساعت تعیین‌کننده برای پرسپولیس و برانکو/ همه منتظر جواب پروفسور

یحیی گل محمدی رسما از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد و از این تیم جدا شد. پس از جدایی یحیی مدیران پرسپولیس به دنبال گزینه جانشینی او هستند و از برانکو به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت سرخپوشان نام برده می شود.

برانکو در حال حاضر با تیم ملی عمان در جام ملتهای آسیا حضور دارد و محمد دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که رابطه خوبی هم با ایوانکوویچ دارد به امارات سفر کرد تا مذاکراتی با این سرمربی داشته باشد.

بخشی از صحبت‌های دلبری با ورزش سه درباره مذاکره با برانکو را در ادامه می‌خوانید:

*در امارات دو جلسه با آقای برانکو ایوانکوویچ داشتیم. صحبت‌های خوبی مطرح شد و همانطور که آقای درویش نیز عنوان کردند ایشان همه چیز را منوط به صحبت با خانواده‌شان کردند و البته برخلاف بحث‌ها و شایعات شکل گرفته هیچ بحث مالی پیش نیامد.

*ما پیشنهاد همکاری خودمان را برای یک فصل و نیم به ایشان دادیم و حتی گفتیم مشکلی برای عقد قرارداد به مدت دو فصل و نیم نیز نخواهیم داشت. صحبت‌های خوبی مطرح شد و البته ایشان هم گفتند بحث مالی نداریم و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. به هیچ عنوان بحث مبلغ قرارداد و شایعاتی که این روزها شاهد آن هستیم به میان نیامد.

*دلبری مدعی شد که برانکو ایوانکوویچ قرار است طی ۲۴ ساعت آتی پاسخ نهایی خود را نسبت به پیشنهاد پرسپولیس را در گفتگو با خانواده‌اش به این باشگاه اعلام کند.

*همانطور که گفتم در پایان جلسه دوم ایشان اعلام کردند که بعد از گفتگو با خانواده‌اش پاسخ نهایی را خواهد داد تا روند مذاکرات را به این شکل دنبال کنیم. پس بحث ما روی قرارداد یک ساله و نیمه که شرایط عقد به صورت دو فصل و نیم نیز را هم خواهد داشت، بود و همچنین هیچ بحث مالی نیز به میان نیامده است.

بیشتر بخوانید: چرا همسر برانکو مخالف قرارداد با پرسپولیس است؟/ اسکوچیچ و یک مربی اروپایی دیگر در آب‌نمک!

منبع: خبـر ورزشی