در روزهای گذشته خبر داشتیم که قرار است تمرینات تیم استقلال از روز شنبه – بیست و سوم دی ماه جاری – آغاز شود اما در تازه‌ترین خبر خروجی از باشگاه استقلال، این تاریخ یک روز به تعویق افتاد. طبق پیگیری‌های صورت گرفته از دلایل این تاخیر ۲۴ ساعته در شروع تمرینات استقلال، خبردار شدیم […]

- چه کسی زمان شروع تمرینات استقلال را تغییر داد؟

در روزهای گذشته خبر داشتیم که قرار است تمرینات تیم استقلال از روز شنبه – بیست و سوم دی ماه جاری – آغاز شود اما در تازه‌ترین خبر خروجی از باشگاه استقلال، این تاریخ یک روز به تعویق افتاد.

طبق پیگیری‌های صورت گرفته از دلایل این تاخیر ۲۴ ساعته در شروع تمرینات استقلال، خبردار شدیم با توجه به اینکه جواد نکونام قصد دارد تمرینات تیمش را با حضور همه اعضای تیم استارت بزند ظاهراً برخی بازیکنان از جمله خارجی‌ها (یامگا و سیلوا) روز شنبه هفته بعد شرایط حضور در تمرین را نداشتند و به همین خاطر آبی پوشان تمریناتشان را یک روز به تعویق انداخته و از یکشنبه بیست و چهارم دی ماه دور جدید تمرینات خود را استارت خواهند زد.

ناگفته نماند؛ استقلالی‌ها بعد از دیدار مقابل پیکان در تاریخ نهم دی ماه به مرخصی رفتند و با توجه به شروع تمرینات از روز بیست و چهارم تقریباً بعد از دو هفته بار دیگر گرد هم خواهند آمد.

منبع: خبـر ورزشی