پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید.اگر علاقه به خرید واحدی کوچک در پونک دارید، میتوانید واحدی ۶۵ متری با سنی حدود ۱۹ سال و ۲ اتاق خواب را به قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.همچنین واحد دیگری در همین منطقه […]

- آپارتمان‌های نقلی غرب تهران چند؟

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید.
اگر علاقه به خرید واحدی کوچک در پونک دارید، میتوانید واحدی ۶۵ متری با سنی حدود ۱۹ سال و ۲ اتاق خواب را به قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
همچنین واحد دیگری در همین منطقه با متراژ ۶۸ متر و سنی حدود ۵ سال، درحالی که این واحد ۱ خوابه است در روز های گذشته معادل ۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده سعادت‌آباد با زیربنای ۵۰ متر و سنی حدود ۱۰ سال با توجه به اینکه این واحد نیز تک خوابه است در روز های گذشته با قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معامله شده است.
همچنین واحد دیگری در همین محدوده با متراژ ۵۶ متر درحالی که ۱۳ سال از ساخت این واحد میگذرد و این واحد هم ۱ اتاق خواب دارد، در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۵ ساله در محدوده صادقیه با متراژ ۶۶ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین با سرمایه‌ای حدود ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میتوانید آپارتمانی ۸ ساله با زیربنای ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب را در محدوده گیشا(کوی‌نصر) خریداری کنید.

در روز های گذشته واحدی ۶۵ متری در محدوده شهرک‌غرب با سنی حدود ۱۲ سال و ۲ اتاق خواب با قیمتی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بنگاه های تهران معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین