استقلال مجبور به کاهش سقف بودجه خود است؟
استقلال مجبور به کاهش سقف بودجه خود است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در حالیکه قانون سقف بودجه در نیم فصل اول جنجال های زیادی به پا کرد و کمیته انضباطی ۴ امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از استقلال کسر کرد در نهایت این رای در کمیته استیناف شکسته شد و امتیازها به این تیم ها برگشت داده شد. با این حال […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در حالیکه قانون سقف بودجه در نیم فصل اول جنجال های زیادی به پا کرد و کمیته انضباطی ۴ امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از استقلال کسر کرد در نهایت این رای در کمیته استیناف شکسته شد و امتیازها به این تیم ها برگشت داده شد. با این حال برخی از مربیان ومدیران تیم ها بعد از این رای استیناف اعلام کردند که با توجه به این حکم استیناف دیگر سقف بودجه را رعایت نخواهند کرد! 

از سویی دیگر باشگاه پرسپولیس به اجرا کنندگان قانون سقف بودجه معترض شد که چطور استقلالی که در آسیا حضور نداشته و مجوز حرفه ای کسب نکرده توانسته سقف بودجه ای ۳۲۵ میلیارد تومانی داشته باشد؟ ظاهرا این مساله پاشنه آشیل باشگاه استقلال شده  و این باشگاه باید مبلغ سقف بودجه خود را تا ۳۱۰ میلیارد تومان کاهش بدهد که معنایش آن است که رقم قرارداد برخی بازیکنان باید اصلاح شود! این درحالی است که کمیته انضباطی چند روز پیش رای داده بود که استقلال تخطئی از قانون سقف بودجه نداشته است! با این حال به نظر می‌رسد کارگروه ناظر بر قراردادها به دنبال کاهش سقف بودجه استقلال تا میزان مورد نظر است.

به نظر می رسد این قانون سقف بودجه در نیم فصل دوم بازهم خبر ساز وحاشیه ساز شود. 

پایان پیام/





منبع: فارس