به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه‌وندفرمانده یگان امداد پلیس تهران گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد پلیس پایتخت از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی از وقوع چند فقره زورگیر خشن توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محله خزانه بخارایی تهران باخبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی با اشاره […]

به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه‌وندفرمانده یگان امداد پلیس تهران گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد پلیس پایتخت از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی از وقوع چند فقره زورگیر خشن توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محله خزانه بخارایی تهران باخبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان، گفت: در جریان بررسی ماموران و بررسی اظهارات  مالباختگان مشخصات ظاهری متهمان به دست آمد و در اختیار گشت‌های انتظامی این یگان قرار گرفت. همچنین گشت‌های انتظامی نیز افزایش پیدا کرد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران ادامه داد:‌ سرانجام ساعاتی بعد ماموران در نتیجه گشت‌زنی‌های هدفمند موفق شدند هر دو موتورسوار را حین سرقت از شهروندی دیگر مشاهده کرده و برای دستگیری او وارد عمل شوند. در همین راستا نیز دو متهم در عملیاتی پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

آدینه‌وند با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. همچنین در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد که متهمان با استفاده از آن  زورگیری کرده بودند، کشف و ضبط شد. متهمان نیز با تکمیل تحقیقات اولیه  برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

منبع خبر: رکنـا