به گزارش زیرنویس، سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۳:۳۰ بیست و نهم آذرماه امسال مأموران پایگاه هشتم این پلیس با تماس تلفنی پدری مطلع شدند که فرزند این شهروند که در محدوده خیابان “امام خمینی” تهران در حال دست‌فروشی بوده توسط تعداد افراد شرور […]

به گزارش زیرنویس، سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۳:۳۰ بیست و نهم آذرماه امسال مأموران پایگاه هشتم این پلیس با تماس تلفنی پدری مطلع شدند که فرزند این شهروند که در محدوده خیابان “امام خمینی” تهران در حال دست‌فروشی بوده توسط تعداد افراد شرور مورد ضرب و جرح منجر به قطع عضو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بلافاصله تیمی از مأموران این پلیسی برای بررسی‌های پلیسی به محل شرارت مراجعه و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت: تعدادی افراد شرور به دست فروش حمله ور شده و با سرقت اموال وی قصد متواری شدن را داشتند که با مقاومت دست فروش مواجه می‌شوند و متهمان پس از ضرب و جرح و قطع عضو دست فروش از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی به تحقیقات پلیسی و شناسایی هویت متهمان اشاره کرد و گفت: در این بررسی‌ها هویت و مخفیگاه متهم اصلی متهم در محدوده محله “جیحون” تهران شناسایی و مأموران با رصدهای اطلاعاتی به دست آوردند که متهم قصد متواری شدن از کشور را دارد.

زیدی ادامه داد: مأموران بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته متهم را در حالی که قصد خروج از مخفیگاهش داشت دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مأموران پایگاه هشتم این پلیس موفق شدند با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم، ۵ همدست سرکرده باند را نیز در پاتوقشان دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیسی به شرارت و قدرت‌نمایی با همکاری سرکرده باند منجر به قطع مچ دست دست فروش اعتراف کردند.

وی در خاتمه با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر ۶ شرور برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند خاطر نشان کرد: با دستور قضائی بررسی‌های پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع: مـهر