پیام اشکان دژاگه به مسعود شجاعی برای بازگشت به لیگ ایران
پیام اشکان دژاگه به مسعود شجاعی برای بازگشت به لیگ ایران

با وجود درخواست مسعود شجاعی برای حضور اشکان دژاگه در هوادار تهران اما این انتقال امکان‌پذیر نیست.

 

اشکان دژاگه ستاره پیشین تیم ملی که این روزها تیم ندارد، پس از جدایی از فولاد خوزستان با وجود دریافت چند پیشنهاد نیم‌فصل بیرون ماند. حالا خبر می‌رسد مسعود شجاعی دوست صمیمی او و همبازی‌اش در تراکتور برای پیوستنش به تیم هوادار ابراز تمایل کرده است.

در همین رابطه سایت ورزش سه نوشت: شجاعی و دژاگه که دوستی نزدیکی دارند و علاوه بر تیم ملی در تراکتور نیز همبازی بودند، همچنان ارتباط خود را حفظ کرده‌اند. به همین خاطر شجاعی از دژاگه خواسته بود که برای کمک به او به ایران بیاید و با پیراهن هوادار در نیم فصل دوم به میدان برود. نکته قابل توجه اما در این خصوص بودجه محدود باشگاه هوادار است؛ دژاگه با توجه به سوابقی که دارد قطعا دستمزدش بالاست و از طرف دیگر برای بازی کردن در لیگ باید زندگی شخصی در آلمان را رها کند و به ایران بیاید. به همین خاطر عملا حضور دژاگه در هوادار و بازی کردن او در تیم تحت هدایت شجاعی امکان‌پذیر نبود. در صحبتی که دژاگه و شجاعی داشتند، اشکان این مسئله که حضور در هوادار برایش مقدور نیست را به اطلاع دوست نزدیک خود رسانده و به این ترتیب بازگشت دژاگه به فوتبال باز هم به تعویق افتاده است.

اشکان دژاگه از نیم فصل سال گذشته از فولاد خوزستان جدا شد و دیگر برای تیمی در ایران و خارج از ایران به میدان نرفته است؛ او البته در آخرین مصاحبه خود گفته بود که فعلا قصد خداحافظی از ایران را ندارد و باید دید آیا شرایط برای بازگشتش به مستطیل سبز مهیا خواهد شد یا خیر.

منبع: خبـر ورزشی