تصمیم غیرمنتظره لژیونرفوتسال زن ایران در اسپانیا!
تصمیم غیرمنتظره لژیونرفوتسال زن ایران در اسپانیا!

قراردادم با اتلتیکو به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستم و ۲ پیشنهاد از اسپانیا دارم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام. از طرفی پیشنهاداتی هم از تیم های داخلی دارم و در حال بررسی آنان هستم چرا که فرصت مناسبتی برا پاسخ به آنها وجود دارد

زهرا لطف آبادی می گوید دوست دارم بخاطر حضور در تیم ملی قید پیشنهادات خارجی را بزنم و در لیگ ایران بازی کنم.

به گزارش”ورزش‌سه”، زهرا لطف آبادی اولین لژیونر فوتسال بانوان توانست با تیم اتلتیکو تورکال اسپانیا به لیگ دسته اول(لالیگا) صعود کند. این زن پرافتخار ایرانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره آخرین شرایط خود اینطور اظهارنظر کرد: اسپانیا یکی از باکیفت‌ترین لیگ‌های فوتسال را دارد و به عنوان یک قطب در فوتسال اروپا مطرح است و در لیگ این کشور هیچ بازی قابل پیش‌بینی نیست و هیچ حریفی را نمی توان دست‌کم گرفت و هیچ فرقی بین تیم‌های انتهای جدول و بالای جدول  وجود ندارد و همه تا پایان لیگ مدعی اند.
گزارشگروی تصریح کرد: در اتلیتکو شرایط خوب بود و با تیمی جوان اما پر انرژی وارد لیگ شدیم و توانستیم قهرمان گروه شویم و در مرحله پلی‌آف با ۲ برد و یک باخت به لیگ یک یا همان لالیگا که بالاترین سطح لیگ اسپانیا است، صعود کردیم.

گزارشگرلطف آبادی ادامه داد: قراردادم با اتلتیکو به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستم و ۲ پیشنهاد از اسپانیا دارم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام. از طرفی پیشنهاداتی هم از تیم های داخلی دارم و در حال بررسی آنان هستم چرا که فرصت مناسبتی برا پاسخ به آنها وجود دارد.
گزارشگرلژیونر فوتسال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال ایران امسال در رقابت های جام ملت ها باید حضور یابد و از طرفی قرار است جام جهانی هم برگزار شود. دوست دارم بخاطر حضور در تیم ملی قید پیشنهادات خارجی را بزنم و در لیگ ایران بازی کنم و بتوانم پیراهن پرافتخار تیم ملی را بر تن کنم.
گزارشگروی در رابطه با تیم ملی عنوان کرد: خانم سلیمانی مربی ای است که چندین قهرمانی در کارنامه دارد و به جوانان هم میدان میدهد و امیدوارم سومین قهرمانی در جام ملت های آسیا برای کشورمان رقم بخورد.

گزارشگرملی پوش فوتسال افزود: حضور روسیه در مسابقات آسیایی به جذابیت این رقابت ها اضافه خواهد کرد و باید اردوها و بازی های دوستانه خوبی تدارک دیده شود تا با آمادگی بهتر در جام ملت های آسیا شرکت کنیم.
وی در خاتمه گفت: از خانواده ام که همیشه مشوق من بوده اند تشکر می کنم و بهترین ها را برای بانوان کشورم آررزو میکنم، چرا که لایق بهترین اند.

 

منبع : ورزش ۳