بهروز سلطانی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انصراف برانکو از بازگشت به پرسپولیس اظهار داشت: از همان روزهایی که عنوان شد با برانکو حرف زده اند تا به پرسپولیس برگردد گفته بودم او نمی آید و الان هم حرفم اثبات شد. او با این تیم نتایج خوبی گرفت […]

- گفته بودم برانکو به ایران نمی‌آید/ مشکلات خانوادگی بهانه است ایوانکوویچ ریسک نمی‌کند/ متاسفانه دود همه این بلاها آخر سر به چشم پرسپولیس می‌رود

بهروز سلطانی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انصراف برانکو از بازگشت به پرسپولیس اظهار داشت: از همان روزهایی که عنوان شد با برانکو حرف زده اند تا به پرسپولیس برگردد گفته بودم او نمی آید و الان هم حرفم اثبات شد. او با این تیم نتایج خوبی گرفت و بعدش هم رفت و الان دارد نان همان روزها را می خورد دیگر چرا باید بیاید و ریسک کند و دوباره تیم پرسپولیس را در دست بگیرد.

وی افزود: در این دوره و زمانه همه حسابگر شده اند و او هم می داند در این شرایط در دست داشتن هدایت تیم ملی عمان برایش به مراتب بی دردسرتر و شرایط زندگی اش بهتر است و برای همین مشکلات خانوادگی اش را بهانه می کند و راحت یه نه می گوید و خودش را از شرایط خوبی که در آن کشور دارد محروم نمی کند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس همچنین درباره شرایط این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: وقتی نیم فصل اول به پایان رسید مشخص شد که پرسپولیس فاصله چندانی با صدر جدول ندارد و می‌تواند در دور برگشت به راحتی خودش را در جایگاه بالای جدول قرار بدهد. ما فصل قبل در شروع نیم فصل دوم ۸ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم اما رفتیم و قهرمان شدیم من مطمئن بودم که تیم در نیم فصل دوم درست می‌شود اما نمی‌دانم بین درویش و گل‌محمدی چه می‌گذرد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: هر اتفاقی بیفتد بالاخره پرسپولیس پرسپولیس است و در نهایت به لیگ برمی‌گردد و حتی شده با مربیان کمک هم می‌تواند خودش را در جدول بالا بکشد اما من دلم برای هوادار می‌سوزد آنها هستند که در سرما و گرما به استادیوم می‌آیند. به خصوص تازگی‌ها که خانم‌ها هم هستند در این چند بازی آخر در تهران صدای خانم‌ها را بیشتر از آقایان می‌شنیدیم. من دلم برای آنها می‌سوزد. آن‌هایی که نفسشان و ضربان قلبشان به تیم و نتایج آن بند است.

سلطانی همچنین درباره مسائل مربوط به یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس گفت: تا به حال در عمرمان این شرایط را از کسی ندیده بودیم که تا این اندازه قهر و آشتی داشته باشد. از قدیم گفته‌اند یا رومیِ رومی یا زنگیِ زنگی. اینکه نمی‌شود. اگر نمی‌تواند با پرسپولیس و شرایط فعلی کار کند همان اول فصل می‌گفت و تکلیف همه را روشن می‌کرد. اگر هم که شرایط به گونه‌ای است که می‌تواند کار کند بایستد و پای تیم زحمت بکشد مثل پارسال که دو جام گرفت.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم یک نفر باید بنشیند و یک بار برای همیشه درویش و گل‌محمدی را با هم رو در رو کند. همین چند وقت پیش بود که عکسشان در یک رستوران آمد در آغوش هم بودند. من نمی‌دانم چه اتفاقی درون باشگاه رخ می‌دهد که هر یک ماه در میان گل‌محمدی قهر می‌کند و استعفا می‌دهد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره پیروزی مقابل اندونزی و بورکینافاسو در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا توضیح داد: به نظر می‌رسد که شرایط تیم خوب است اما قطعاً وقتی وارد مسابقات بشویم اوضاع زمین تا آسمان با این بازی‌های تدارکاتی فرق می‌کند. دیدیم چندی قبل مقابل ازبکستان چطور بچه‌های تیم ملی روی زانو راه می‌رفتند. من نگران بازی‌های مراحل بالاتر هستم.

سلطانی خاطرنشان کرد: اگر ما فکر می‌کنیم بازیکنان اروپا رفته داریم تیم‌هایی مثل ژاپن، کره و بقیه هم از جمله استرالیا چنین بازیکنانی دارند و حتی شاید بیشتر از ما فوتبالیست‌های آنها در سطحی بالا بازی می‌کنند و ما باید بدانیم اگر بخواهیم کمی تعلل یا لغزش داشته باشیم حتی به جمع چهار تیم همراه پیدا نمی‌کنیم. کار سخت است ولی غیرت ایرانی همیشه مشکلات را حل کرده است با این همه مطمئناً کار بسیار دشواری داریم. ولی دعا می‌کنیم که بچه‌های تیم ملی پرچم ایران را در قطر بالا ببرند.

منبع: خبـر ورزشی