برانکو ایوانکوویچ سرمربی مدنظر باشگاه پرسپولیس شب گذشته در اقدامی قابل پیش‌بینی اعلام کرد که برای هدایت پرسپولیس نمی‌تواند به ایران بیاید. این مسئله با واکنش باشگاه پرسپولیس روبرو شد و این باشگاه اعلام کرد که پیگیر این موضوع خواهد بود تا بتوانند نظر برانکو را در این باره عوض کنند. این درحالی است که […]

پرسپولیس .برانکو ایوانکوویج - جلسه فوری در باشگاه پرسپولیس به خاطر برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی مدنظر باشگاه پرسپولیس شب گذشته در اقدامی قابل پیش‌بینی اعلام کرد که برای هدایت پرسپولیس نمی‌تواند به ایران بیاید.

این مسئله با واکنش باشگاه پرسپولیس روبرو شد و این باشگاه اعلام کرد که پیگیر این موضوع خواهد بود تا بتوانند نظر برانکو را در این باره عوض کنند. این درحالی است که تیم ملی عمان با هدایت برانکو تا چند روز دیگر در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد در این شرایط این مربی کروات دیگر حاضر به مذاکره شود.

به نوشته خبرگزاری فارس، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل دهند تا در خصوص اتفاقات رخ‌داده درباره مذاکره با برانکو و حضور این مربی کروات در ایران تصمیم‌گیری و بحث انجام دهند.

البته به نظر می‌رسد با شرایط موجود باشگاه پرسپولیس باید سراغ گزینه‌های دیگر خود برود و بعید است برانکو از تصمیمش عقب‌نشینی کند.

بیشتر بخوانید: رفیق برانکو گزینه اصلی پرسپولیس شد

منبع: خبـر ورزشی