فدراسیون فوتبال جرایم استقلال و نکونام را بخشید؟
فدراسیون فوتبال جرایم استقلال و نکونام را بخشید؟

ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال و جواد نکونام بعد از صدور احکام کمیته انضباطی درباره جرایم نقدی صادر شده به استیناف شکایت کرده بود و حالا با بررسی شرایط پرونده جریمه نکونام و باشگاه تعدیل شده است. امروز کمیته استیناف حکم خود را در این خصوص صادر کرده و رای به کاهش جریمه نقدی نکونام و استقلال داده است. […]

استقلال.جوادنکونام .فدراسیون فوتبال - فدراسیون فوتبال جرایم استقلال و نکونام را بخشید؟

ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال و جواد نکونام بعد از صدور احکام کمیته انضباطی درباره جرایم نقدی صادر شده به استیناف شکایت کرده بود و حالا با بررسی شرایط پرونده جریمه نکونام و باشگاه تعدیل شده است.

امروز کمیته استیناف حکم خود را در این خصوص صادر کرده و رای به کاهش جریمه نقدی نکونام و استقلال داده است. در حکم کمیته استیناف آمده است که جریمه نقدی جواد نکونام سرمربی استقلال به خاطر عدم حضور در نشست خبری از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین باشگاه استقلال هم از باب مسئولیت تضامنی در جریان مسابقه با پرسپولیس ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده بود که استیناف با ادله “عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده” اقدام به کاهش این جریمه به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان کرده است.

منبع: اطلاعات انلاین