بازی‌های جام ملت‌های آسیا از روز جمعه در دوحه شروع می‌شود و دو تیم قطر و لبنان در بازی افتتاحیه به میدان خواهند رفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای روز افتتاحیه مراسم‌های مختلفی را در نظر گرفته و از مهمانان ویژه‌ای هم دعوت کرده که از ایران هم علی دایی اسطوره فوتبال ایران به بازی افتتاحیه دعوت […]

علی دایی .افتتاحیه جام ملت آسیا - علی دایی؛ مهمان ویژه افتتاحیه جام ملت‌های آسیا

بازی‌های جام ملت‌های آسیا از روز جمعه در دوحه شروع می‌شود و دو تیم قطر و لبنان در بازی افتتاحیه به میدان خواهند رفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای روز افتتاحیه مراسم‌های مختلفی را در نظر گرفته و از مهمانان ویژه‌ای هم دعوت کرده که از ایران هم علی دایی اسطوره فوتبال ایران به بازی افتتاحیه دعوت شده است.

در ابتدا مشخص نبود که شهریار فوتبال ایران به دلیل انجام کارهای شخصی می‌تواند راهی دوحه شود یا خیر. با این حال آنطور که شنیدیم دایی تصمیم خود را برای حضور در قطر و تماشای بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا گرفته و به زودی راهی قطر خواهد شد.

اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران بلافاصله بعد از دیدن دیدار افتتاحیه بین قطر و لبنان به ایران باز خواهد گشت و فرصت دیدن اولین بازی تیم ملی در این رقابت‌ها را ندارد. با این وجود این امکان وجود دارد دایی باز هم برای دیدن چند بازی از جام ملت‌های آسیا به خصوص دیدارهای مراحل نهایی راهی دوحه شود.

علی دایی یکی از نمادهای مسابقات جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با ۱۴ گل زده برترین گلزن تاریخ این تورنمنت است.

منبع: خبـر ورزشی