علی دایی سورپرایز جام ملت‌ها شد
علی دایی سورپرایز جام ملت‌ها شد

ورزش سه نوشت: روز جمعه ۲۲ دی ماه دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه برگزار خواهد شد تا به صورت رسمی هجدمین دوره این مسابقات آغاز شود. مسئولان کشور قطر برنامه‌های ویژه‌ای برای ایجاد هیجان بیشتر در مسابقات ایجاد کرده‌اند و به مانند سال گذشته که شاهد حضور بسیاری از […]

- علی دایی سورپرایز جام ملت‌ها شد

ورزش سه نوشت: روز جمعه ۲۲ دی ماه دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه برگزار خواهد شد تا به صورت رسمی هجدمین دوره این مسابقات آغاز شود. مسئولان کشور قطر برنامه‌های ویژه‌ای برای ایجاد هیجان بیشتر در مسابقات ایجاد کرده‌اند و به مانند سال گذشته که شاهد حضور بسیاری از اسطوره‌های دنیا در خلال مسابقات مختلف جام جهانی بودیم، حالا هم از اسطوره‌های فوتبال آسیا برای حضور در جام ملت‌ها دعوت به عمل آمده است.

برهمین اساس علی دایی در دیدار افتتاحیه جام ملت‌ها در ورزشگاه لوسیل میان قطر و لبنان در شرایطی که فغانی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد، حضور پیدا خواهد کرد و میهمان ویژه ایرانی این مسابقه خواهد بود.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا با سایر اسطوره‌های فوتبال ایران نظیر خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا و … نیز برای حضور در قطر و تماشای مسابقات ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها برای حضور در این تورنمنت دعوت کرده است.

منبع: اطلاعات انلاین