به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ، دکتر حمیدرضا نجف‌پور کردی در مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه امسال با برنامه‌ریزی های انجام شده مجامع با زمان‌بندی منظم و زودتر از موعد نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، اظهار کرد: […]

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ، دکتر حمیدرضا نجف‌پور کردی در مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه امسال با برنامه‌ریزی های انجام شده مجامع با زمان‌بندی منظم و زودتر از موعد نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای انضباط مالی و شفافیت در عملکرد بود.

وی ادامه داد: این مجامع فرصت مناسبی است تا با شفاف‌سازی عملکرد، پاسخگوی سهامداران مان باشیم.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه در کنار اقدامات انجام شده کارهای روی زمین مانده هم وجود دارد که باید در رفع آن تسریع شود، تصریح کرد: ظرفیت‌سازی راهبردی برای تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده سال گذشته و سال‌های آتی باید در برنامه‌های هلدینگ قرار گیرد.

دکتر نجف‌پور کردی بر برنامه محوری عملکرد هلدینگ‌ها تاکید کرد و گفت: تکیه صرف بر روش‌های سنتی خطایی راهبردی است و یابد با تعامل راهبردی و برنامه ریزی امور پیش روند.

وی بر حل و فصل  چالش‌های حقوقی  هلدینگ تاکید کرد و گفت:  در کنار امور جاری  تیمی کارشناسی برای رفع این چالش ها و مشکلات به کار گرفته شود. 

در ادامه دکتر مرتضی رحمان‌زاده مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره عملکرد هلدینگ طی یکسال اخیر یه معرفی پروژه های شاخص در دست اقدام این هلدینگ از جمله نگین مهرشهر کرج و نگین جنت،  پروژه سعادت آباد مشهد اشاره کرد.

دکتر رحمان زاده در ادامه با اشاره به عملکرد هلدینگ طی سال مالی گذشته بیان کرد: تدوین نظام جامع تأمین مالی برای املاک و پروژه‌های شرکت، شروع فرآیند افتتاح و بهره‌برداری از فازهای ١ و ٢ مگاپارس، تحقق ١٢۴ درصدی سود خالص نسبت به بودجه مصوب از جمله اقداماتی است که در هلدینگ و شرکت‌های تابعه صورت گرفته است. 

وی همچنین به برنامه‌های آتی هلدینگ اشاره و بیان کرد: تاکید بر تسریع پروژه‌های در حال ساخت، حل چالش‌های پیشین و بهره‌وری حداکثری برای فرهنگیان در اولویت کارهاست.

در پایان این جلسه صورت حساب‌های مالی به تصویب رسید و سود سالیانه تقسیمی میان اعضا ١٢ هزار میلیارد ریال اعلام شد.

همچنین مجموعه بهمند به عنوان بازرس اصلی و مجموعه هدف نوین نگر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب همچنین روزنامه ایران به عنوان روزنامه کثیرالانتشار تعیین شد.

منبع خبر: رکنـا