نامی آشنا چون برانکو ایوانکویچ، مردی که در فصل های حضورش جامهای متوالی را برای قرمزها کسب کرد و حتی قهرمانی های بعدی پرسپولیس پس از رفتنش را هم تا مدت ها به اسم و حساب ایشان گذاشته بودند! در بلاتکلیفی برای انتخاب یک گزینه نام مربیان مختلفی برای نیمکت قرمزپوشان به گوش می رسد […]

- کلوب| بلاتکلیفی بزرگ برای انتخاب گزینه سرمربیگری پرسپولیس

نامی آشنا چون برانکو ایوانکویچ، مردی که در فصل های حضورش جامهای متوالی را برای قرمزها کسب کرد و حتی قهرمانی های بعدی پرسپولیس پس از رفتنش را هم تا مدت ها به اسم و حساب ایشان گذاشته بودند!

در بلاتکلیفی برای انتخاب یک گزینه نام مربیان مختلفی برای نیمکت قرمزپوشان به گوش می رسد و باعث استرس و اضطراب هواداران پرسپولیس شده ولی وقتی نام برانکو به عنوان اولین گزینه برای مذاکره به میان آمد، باعث خوشحالی بسیاری از هواداران قرمز شد. اما شاید بتوان گفت که این گزینه و بازگشت دوباره ایشان مثل مَثَل آزموده را آزمودن خطا برای باشگاه پرسپولیس باشد. مردی که چهار فصل پیش توانست با تعداد قهرمانی های متوالی یک رکورد و کارنامه مثبت و محکم و قابل قبولی به نام خود و به کام پرسپولیسی ها به ثبت برساند اما سؤال مهم این است که آیا بازگشت دوباره برانکو آن هم برای نیم فصل دوم می تواند موفقیت آمیز باشد یا باید باز روی ایشان در بلند مدت حساب کرد؟

آیا پس از سه چهار فصل غیبت از فوتبال ایران دوباره می توان روی موفقیت برانکو دلگرم بود؟ اگر نه، چه باید کرد؟ به دنبال گزینه دیگر رفت یا تا پایان قرارداد ایشان که حداقل بین یک نیم فصل یا یک فصل و نیم خواهد بود منتظر بود و صبر کرد تا به پایان برسد؟

وینگو بگوویچ هموطن برانکو گفته که حضور دوباره برانکو یک اشتباه محض است. تکرار قهرمانی ها خواسته هواداران پرسپولیس است و با برانکو یا با هر سرمربی دیگری برایشان بازگشت دوباره به فصل های ناکامی و عدم نتیجه گیری بسیار سخت خواهد بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی