به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  میلیتائو در اولین بازی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا به دلیل مصدومیت ترکیب رئال مادرید را ترک کرد و مشخص شد که دچار پارگی رباط صلیبی شده است.  این خبر بسیار بدی برای رئال و خصوصا کارلو آنچلوتی بود که چند روز پیش از آن هم تیبو کورتوا را به […]

- بازگشت ستاره مصدوم رئال پیش از موعد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  میلیتائو در اولین بازی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا به دلیل مصدومیت ترکیب رئال مادرید را ترک کرد و مشخص شد که دچار پارگی رباط صلیبی شده است. 

این خبر بسیار بدی برای رئال و خصوصا کارلو آنچلوتی بود که چند روز پیش از آن هم تیبو کورتوا را به دلیلی مشابه از دست داده بود و حالا با مشکلی جدی در خط دفاعی این تیم روبرو بود که می‌توانست در ادامه فصل برایش دردسرآفرین باشد. 

این ستاره برزیلی چاره‌ای جز انجام عمل جراحی روی پایش نداشت، اما از همان ابتدا گفته شده بود که این بازیکن شرایط بهتری نسبت به دروازه‌بان بلژیکی دارد و زودتر از او به میادین بازخواهد گشت. 

اما حالا اوندا سرو خبر داده است که میلیتائو مراحل پایانی ریکاوری‌اش از این مصدومیت سنگین را طی می‌کند و خیلی زود این آمادگی را خواهد داشت که بتواند بار دیگر در ترکیب رئال مادرید به میدان برود. 

البته احتمالا آنچلوتی برای استفاده از او در ترکیب اصلی مدتی دست نگه خواهد داشت تا ریسک تشدید مصدومیت این ستاره تیمش را کاهش دهد، اما حضور او روی نیمکت هم خبر بسیار خوبی برای رئال است، خصوصا پس از این که آلابا هم با پارگی رباط صلیبی از فهرست این تیم کنار رفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا