خاموشی قطر در فاصله ۲ روز تا جام ملت‌های آسیا
خاموشی قطر در فاصله ۲ روز تا جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس به دوحه‌، هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹ جمعه با برگزاری دیدار افتتاحیه بین قطر و لبنان به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه لوسیل آغاز می‌شود. در فاصله ۲ روز تا شروع این مسابقات با نگاهی به سطح شهر دوحه می‌توان پی برد که شور و اشتیاقی که […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس به دوحه‌، هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹ جمعه با برگزاری دیدار افتتاحیه بین قطر و لبنان به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه لوسیل آغاز می‌شود.

در فاصله ۲ روز تا شروع این مسابقات با نگاهی به سطح شهر دوحه می‌توان پی برد که شور و اشتیاقی که در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر وجود دارد، به هیچ عنوان برای جام ملت‌ها دیده نمی‌شود. 

شهری که بیشتر از یک سال قبل به میعادگاه طرفداران فوتبال از سراسر دنیا تبدیل شده و فرودگاه‌ حمد آن، محل فرود پرواز بسیاری از علاقه‌مندان به تیم‌های شرکت کننده بود، در فاصله‌ای کوتاه تا آغاز مهم‌ترین تورنمنت فوتبال در قاره کهن چندان نشانی از اهمیت برگزاری این رویداد ندارد‌.

هرچند حساسیت جام جهانی به نسبت جام ملت‌ها بسیار بیشتر است اما اینکه برای تورنمنت مهم جام ملت‌ها کمتر نمادی از این مسابقات به چشم بیاید یا فرودگاه‌ شهر دوحه تا این اندازه خلوت باشد، نشان می‌دهد شاید استقبال چندان گسترده‌ای از جام هجدهم به عمل نیاید‌.

هرچند مردم قطر امیدوارند با آغاز مسابقات شور و حال فوتبالی بار دیگر در این شهر به اوج برسد.

پایان پیام/





منبع: فارس