به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم ضیافت سده المپیک قرار است در تاریخ سوم بهمن در سالن اجلاس سران با حضور مدال آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن – ۲۰۲۰ توکیو) برگزار شود. به همین منظور عبدالله موحد پرافتخارترین کشتی‌گیر آزادکار کشورمان و نابغه کشتی آزاد جهان با ۶ مدال طلای جهان و المپیک به […]

 

عبدالله موحد - بابت بازگشت به وطنم سر از پا نشناخته و خوشحالم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم ضیافت سده المپیک قرار است در تاریخ سوم بهمن در سالن اجلاس سران با حضور مدال آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن – ۲۰۲۰ توکیو) برگزار شود.

به همین منظور عبدالله موحد پرافتخارترین کشتی‌گیر آزادکار کشورمان و نابغه کشتی آزاد جهان با ۶ مدال طلای جهان و المپیک به دعوت محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک و برای حضور در این مراسم، بامداد امروز با استقبال محمود عبدالهی و حمید سلامی مدیران روابط عمومی و  تشریفات کمیته ملی المپیک و همچنین اکبرفیض پیشکسوت عرصه رسانه وارد ایران شد.

عبدالله موحد پس از ورود به ایران گفت: ایران وطن من بوده و هست. از این که بار دیگر وارد کشور شدم سر از پا نشناخته و بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: وقتی دوران قهرمانی‌ام به پایان رسید باب داگلاس از من خواست مربی آمریکا شوم، اما هرچه با خود فکر کردم، در نهایت گفتم نه، هرگز این کار را نخواهم کرد که به کشتی‌گیران آن‌ها آموزش کشتی بدهم تا کشتی‌گیران ما را ببرند. به مردم سرزمینم درود می‌فرستم و بهترین آرزو‌ها را برایشان خواستارم.

نابغه کشتی آزاد جهان پس از ورود به ایران: بابت بازگشت به وطنم سر از پا نشناخته و خوشحالم

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا