رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از روز جمعه در قطر آغاز خواهد شد و به احتمال فراوان ما در مراسم افتتاحیه و مسابقه آغازین قطر ۲۰۲۳ یک نماینده ویژه خواهیم داشت. چند روز قبل خبر دادیم که علی دایی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مهمان ویژه برای حضور در مسابقات مذکور دعوت شده و […]

- بلیت اسطوره پرسپولیس برای سفر به قطر اوکی شد/ علی دایی چند ساعت دیگر سوار هواپیما می‌شود؟/ ملاقات دایی با قلعه‌نویی و ملی‌پوشان در دوحه

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از روز جمعه در قطر آغاز خواهد شد و به احتمال فراوان ما در مراسم افتتاحیه و مسابقه آغازین قطر ۲۰۲۳ یک نماینده ویژه خواهیم داشت. چند روز قبل خبر دادیم که علی دایی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مهمان ویژه برای حضور در مسابقات مذکور دعوت شده و از او خواسته‌اند جدال افتتاحیه و همچنین دیدار فینال جام ملت‌ها را از نزدیک تماشا کند.

در همین خصوص یکی از دوستان نزدیک علی دایی با تایید دعوت قطری‌ها و احتمال زیاد سفر دایی به دوحه گفت: قطری‌ها اصرار دارند شهریار هنگام برگزاری مسابقه افتتاحیه در دوحه باشد و بلیت او را هم اوکی کرده‌اند. اگر مشکلی پیش نیاید و سفر دایی در دقیقه ۹۰ به خاطر مسائل کاری خود او لغو نشود، اسطوره پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه ۲۱ دی به سوی دوحه پرواز می‌کند و جمعه در مراسم افتتاحیه حاضر خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر دایی در تهران جلسات مهم کاری نداشته باشد هیچ بعید نیست مسابقه اول ایران در جام ملت‌ها را نیز از نزدیک تماشا کرده و با حضور در اردوی تیم ملی به امیر قلعه‌نویی و شاگردانش روحیه بدهد.

منبع: خبـر ورزشی