به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت : تیراندازی دو نفر به سمت هم منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شد . سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت : تیراندازی دو نفر به سمت هم منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شد .

سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در محله چالسرا شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود : با حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو نفربا هم در گیر شدند که یک نفر از آنها با سلاح ساچمه زنی به سمت نفر دیگر تیراندازی می کند .

این مقام انتظامی ادامه داد: درپی این تیراندازی دختر ۶ ساله به همراه مادرش که رهگذر بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفته که دختر متأسفانه فوت می‌کند و مادرش پس زخمی شدن توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه از محل تیراندازی یک قبضه سلاح کشف شده ، ادامه داد : متهمان قبل رسیدن ماموران انتظامی ازمحل متورای شدند.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه هویت متهمان شناسایی شده است، بیان کرد : دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.