به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز نخست مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی، امشب مرحله فینال و رده‌بندی برگزار شد که رحمان عموزاد آزادکار ۶۵ کیلوگرم کشورمان برای کسب نشان طلا روی تشک رفت.  در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ و سه اخطاره عبداله […]

- انصراف عموزاد از مسابقه فینال کشتی آزاد رنکینگ جهانی به دلیل مصدومیت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز نخست مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی، امشب مرحله فینال و رده‌بندی برگزار شد که رحمان عموزاد آزادکار ۶۵ کیلوگرم کشورمان برای کسب نشان طلا روی تشک رفت. 

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ و سه اخطاره عبداله توپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد شائو هوا یوان از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آگوستین دستریباتس از آرژانتین به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عموزاد در این مرحله عباس ابراهیم زاده را ۱۲ بر ۴ شکست داد و فینالیست شد. آزادکار ۶۵ کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به طلا باید با وازگن توانیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان سرشاخ می‌شد، اما وی در مسابقه فینال به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه گردن شرکت نکرد تا به مدال نقره برسد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا