به گزارش زیرنویس، بازی دو تیم نساجی مازندران و هوادار لیام تهران از هفته ۱۴ لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد و باشگاه هوادار لیام به دلیل سو رفتار تیمی به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین باشگاه نساجی به دلیل سو رفتار تیمی و پرتاب بطری و […]

به گزارش زیرنویس، بازی دو تیم نساجی مازندران و هوادار لیام تهران از هفته ۱۴ لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد و باشگاه هوادار لیام به دلیل سو رفتار تیمی به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه نساجی به دلیل سو رفتار تیمی و پرتاب بطری و انداختن لیزر توسط تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ یک میلیاردر یال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین اسماعیلی ، تدارکات تیم نساجی به خاطر رفتار غیرورزشی و بد رفتاری با مقام رسمی مسابقه به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه ملوان بندرانزلی در دیدار برابر تراکتور تبریز به دلیل پرتاب لیزر و بطری آب به سمت مقام رسمی مسابقه از سوی تماشاگران منتسب و توهین به مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که به مدت شش ماه تعلیق می گردد.

پایان پیام/





منبع: فارس