نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، یعنی سری گلکسی S۲۴ با قابلیت‌های هوش مصنوعی خود که از آن به‌عنوان Galaxy AI یاد می‌شود، در تاریخ ۲۷ دی‌ماه معرفی خواهند شد. حالا غول کره‌ای از افتتاح چند «فضای تجربه» (Experience Spaces) در ۸ شهر جهان خبر داده است که در آن‌ها ویژگی‌های «هوش مصنوعی گلکسی» به طرفداران […]

نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، یعنی سری گلکسی S۲۴ با قابلیت‌های هوش مصنوعی خود که از آن به‌عنوان Galaxy AI یاد می‌شود، در تاریخ ۲۷ دی‌ماه معرفی خواهند شد. حالا غول کره‌ای از افتتاح چند «فضای تجربه» (Experience Spaces) در ۸ شهر جهان خبر داده است که در آن‌ها ویژگی‌های «هوش مصنوعی گلکسی» به طرفداران نمایش داده خواهد شد.

مراکز تجربه سامسونگ پس از رویداد Galaxy Unpacked که قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه برگزار شود، افتتاح خواهند شد و در آن‌ها کاربران می‌توانند آخرین نوآوری‌های سامسونگ و نحوه اضافه‌شدن هوش مصنوعی به محصولات آن را تماشا کنند.

«استفانی چوی»، رئیس بازاریابی کسب‌وکار تجربه موبایل سامسونگ، می‌گوید:«این فضاها برای اولین‌بار به طرفداران گلکسی این فرصت را می‌دهد تا دوره جدیدی از نوآوری را از نزدیک تماشا کنند و هیجان زیادی داریم که ببینیم Galaxy AI چگونه به افراد این اجازه را می‌دهد تا پتانسیل خود را کشف کنند.»

تاسیس مراکز مرموز سامسونگ در ۸ کشور جهان!

محل افتتاح مراکز تجربه هوش مصنوعی گلکسی

جزئیات مربوط به مکان و زمان برگزاری Galaxy Experience Space به شرح زیر است:

  • بانکوک: ۱۸ ژانویه تا ۱۱ فوریه
  • بارسلون: ۱۵ فوریه تا ۲۹ فوریه
  • برلین: ۱۷ ژانویه تا ۱۴ فوریه
  • دبی: ۱۸ ژانویه تا ۱۴ فوریه
  • لندن: ۱۷ ژانویه تا ۱۴ فوریه
  • نیویورک: ۱۷ ژانویه تا ۱۶ فوریه
  • پاریس: ۱۷ ژانویه تا ۱۴ فوریه
  • سئول: ۱۸ تا ۱۲ فوریه

تاسیس مراکز مرموز سامسونگ در ۸ کشور جهان!

هفته گذشته گزارشی منتشرشده‌ بود که قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S۲۴ را فاش می‌کرد. طبق این گزارش، سری گلکسی S۲۴ از هوش‌مصنوعی خود، یعنی «گلکسی AI» در مرورگر اینترنت و ساخت ویدیوهای اسلوموشن بهره خواهد برد. ترجمه متن و خلاصه‌کردن مقاله‌ها ازجمله قابلیت‌های هوش‌مصنوعی گلکسی است که می‌توانند به بهبود بهره‌وری شما کمک کنند و زمان لازم برای انجام کارها مانند خواندن مقالات و درک آن‌ها را کاهش دهند.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین