پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم و رقابت در کورس قهرمانی، چشم به جذب نفرات مدنظر خود دارد و در این راستا طی چند وقت اخیر و علی‌رغم جدایی یحیی گل‌محمدی، بحث حضور در نقل و انتقالات را نیز به‌صورت جدی دنبال کرده است. یکی از بازیکنانی که این باشگاه به دنبال جذب […]

- نامه رسمی پرسپولیس برای جذب مهاجم استقلال

پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم و رقابت در کورس قهرمانی، چشم به جذب نفرات مدنظر خود دارد و در این راستا طی چند وقت اخیر و علی‌رغم جدایی یحیی گل‌محمدی، بحث حضور در نقل و انتقالات را نیز به‌صورت جدی دنبال کرده است.

یکی از بازیکنانی که این باشگاه به دنبال جذب وی است، جواد آقایی‌پور، مهاجم جوان و گلزن استقلال خوزستان است. مهاجم گیلانی استقلال خوزستان که در تیم قعرنشین این فصل موفق شده چهره شود و درخشش جالب توجهش طی نیم فصل اول را می‌توان در دیدار مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس با ثبت دو گل برابر این تیم عنوان کرد.

آقایی‌پور که فصل گذشته نیز در استقلال خوزستان کار را در لیگ دسته اول دنبال می‌کرد، به‌عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم سیروس پورموسوی توانست عملکرد خوبی در مسیر صعود آبی‌ها از خود به جا بگذارد و در نهایت جزء بازیکنانی لقب گرفت که مربی باتجربه این تیم، برای ادامه همکاری‌اش در لیگ برتر نیز روی نام وی تاکید داشت.

آقایی‌پور در این فصل توانست نگاه‌ها را در لیگ برتر به خود جلب کند و در پنجره زمستانی با پیشنهاد چند باشگاه برای انتقال مواجه شده است. پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که با ارسال نامه‌ای رسمی به استقلال خوزستان، از مدیران این باشگاه خواستار دریافت شرایط این انتقال شد.

البته هنوز مدیران استقلال خوزستان پاسخی به این نامه‌ نداده‌اند و بعید به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که در جدول دارند به سادگی اجازه خروج وی را بدهند.

از سپاهان، استقلال، تراکتور و آلومینیوم نیز به‌عنوان دیگر مشتریان این مهاجم جوان یاد می‌شود و باید دید در نهایت تصمیم سیروس پورموسوی و همچنین نجفی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان برای پنجره زمستانی و پاسخ به این درخواست‌ها چه خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی