بد رفتاری با آمانوف کار دست استقلال داد!
بد رفتاری با آمانوف کار دست استقلال داد!

بازیکنان ازبک دیگر تمایلی به حضور دراردوی تیم استقلال ندارند و این به خاطر برخوردی است که باشگاه استقلال با آمانوف داشت و موجب بازتاب در رسانه های گروهی این کشور شد.

 

در تعطیلات زمستانی فصل گذشته آمانوف بدون خبر به باشگاه استقلال اردوی این تیم را ترک کرد و دیگر برنگشت. در حالی که تصور می شد آمانوف به خاطر ترک بدون خبر اردوی استقلال با شکایت این باشگاه و رای فیفا جریمه شود این باشگاه استقلال بود که در این پرونده متضرر شد و دلیل هم برخورد بد باشگاه استقلال با آمانوف در مسئله مالی بود.

ابتدای فصل باشگاه استقلال در تلاش بود تا جلال الدین ماشاریپوف بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی ازبکستان را بخدمت بگیرد اما این بازیکن در نهایت راهی یک تیم یونانی شد. این بازیکن از سرنوشت هموطن خود در استقلال مطلع شده بود و ترجیح داد به جای پاسخ بله به استقلال راهی تیم یونانی شود. حالا که به تعطیلات زمستانی فصل جدید رسیده ایم این اتفاق برای استقلال تکرار شده است. استقلال از ماه ها پیش به دنبال جذب بازیکن شماره ۷ نوبهار بود اما این بازیکن دوست دارد راهی تیم زسکا مسکو شود و در واکنش به پیشنهاد باشگاه استقلال گفته است؛ مدیر برنامه هایش پیشنهاد باشگاه زسکا را دنبال می کند.

واقعیت این است که بد رفتاری باشگاه استقلال با آمانوف کار دست این باشگاه داده است و حالا بازیکنان ازبک تمایلی به حضور در تیم استقلال از خود نشان نمی دهند.

منبع: خبـر ورزشی