علیرضا جهانبخش پس از شکست تیم ملی مقابل قطر و ناکامی در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا گفت: صحبت کردن راجع به این بازی خیلی سخت است. تمام تلاشمان را کردیم تا به فینال برسیم. بچه‌ها استحقاق بیشتری داشتند. به این گروه از بچه‌ها و کادر افتخار می‌کنم که برای شادی مردم همه تلاش […]

- فقط می‌توانم بگویم شرمنده شدیم/ این نسل می‌توانست جاودانه بماند

علیرضا جهانبخش پس از شکست تیم ملی مقابل قطر و ناکامی در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا گفت: صحبت کردن راجع به این بازی خیلی سخت است. تمام تلاشمان را کردیم تا به فینال برسیم. بچه‌ها استحقاق بیشتری داشتند. به این گروه از بچه‌ها و کادر افتخار می‌کنم که برای شادی مردم همه تلاش خود را انجام دادیم.

وی افزود: امروز هم تلاش زیادی کردیم، اما در سه لحظه‌ای که انتظار نداشتیم، گل خوردیم، با این وجود تلاش کردیم تا به بازی برگردیم. شرمنده مردم شدیم؛ چیزی که قبل از بازی در دل بازیکنان بود، این بود که دل مردم را شاد کنیم. در این روزهایی که آنها به لحاظ معیشتی و اقتصادی شرایط سختی دارند، می‌دانستیم که این فوتبال چقدر می‌تواند روی آنها تأثیر مثبت بگذارد. فقط می‌توانم بگویم شرمنده آنها شدیم. تمام تلاش خود را کردیم که دل آنها را شاد کنیم، اما نشد.

بازیکن تیم ملی درباره صحنه‌ای که ضربه‌اش به تیر دروازه قطر برخورد کرد و به بیرون رفت، گفت: در همان لحظه و دو سه صحنه دیگر می‌توانستیم بازی را عوض کنیم، اما این چیزها گذشته و فقط آه و افسوس برایمان مانده است. خیلی سخت است که بتوانیم این لحظات را فراموش کنیم. انتظار زیادی داشتم که این نسل می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد و این قهرمانی می‌توانست باعث شود که این نسل جاودانه بماند. همین الان هم فکر می‌کنم بچه‌ها کارهای بزرگی کرده‌اند، اما متأسفانه تنها چیزی که سمت ما نبود، شانس بود. فکر می‌کنم بچه‌ها عملکرد فوق‌العاده خوبی داشتند، اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: خداداد عزیزی: آقای قلعه‌نویی فوتبال شانسی نیست/ پس ژاپن را هم شانسی بردیم؟

منبع: خبـر ورزشی