مرکز چاپ سررسید در تهران
مرکز چاپ سررسید در تهران

هر ساله با نزدیک شدن به فصل بهار و ایام عید نوروز شاهد داغ شدن بازار چاپ سررسید، سالنامه، تقویم های تبلیغاتی و… هستیم. مرکز چاپ سررسید ایران کهن به عنوان پیشتاز طراحی و چاپ سررسید در ایران آمادگی سفارش سالنامه و تقویم در تیراژ های بالا و  همچین تیراژ محدود برای مشتریان عزیز می […]

مرکز چاپ سررسید در تهران

هر ساله با نزدیک شدن به فصل بهار و ایام عید نوروز شاهد داغ شدن بازار چاپ سررسید، سالنامه، تقویم های تبلیغاتی و… هستیم. مرکز چاپ سررسید ایران کهن به عنوان پیشتاز طراحی و چاپ سررسید در ایران آمادگی سفارش سالنامه و تقویم در تیراژ های بالا و  همچین تیراژ محدود برای مشتریان عزیز می باشد.محصولات فوق از مهمترین هدایای تبلیغاتی هستند که توسط آنها می‌توان کسب و کار و برند خود را هر چه بیشتر در ذهن مخاطبان ثبت کرد. تقویم، سالنامه و سررسید همچنین گزینه ایده‌آلی به منظور تهیه ست های تبلیغاتی از جمله ست هدیه سال نو کارمندان و یا ست مدیریتی به شمار می‌آیند. این محصولات با توجه به کاربرد و اهمیت بالایی که دارند همواره از انتخاب های ثابت و اصلی شرکت های بزرگ و کوچک هستند.

سررسیدها را می‌توان به دو صورت به عنوان هدیه تبلیغاتی برای چاپ سفارش داد. در حالت اول این محصولات بدون طراحی خاص و به صورت آماده در بازار ارائه خواهند شد و می‌توان آنها را در تعداد معینی سفارش داد. از سوی دیگر نیز مرکز چاپ دیجیتال کهن آماده دریافت سفارشات شما هستند تا انواع سررسید، سالنامه و تقویم را با توجه به برند، لوگو و نشان ویژه کسب و کار شما چاپ کرده و ارائه دهند. بنابراین برای سفارش و چاپ سررسید و سالنامه‌های شخصی‌سازی شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب بایستی در اولین قدم با بهترین مرکز چاپ و طراحی سررسید در تهران آشنا شوید. بر همین اساس در این مقاله با ویژگی‌های بهترین مرکز سفارش چاپ سررسید در تهران بیشتر آشنا خواهید شد.

تجربه، تخصص و مهارت بالا

از ویژگی های مهم یک چاپخانه معتبر می‌توان به داشتن تجربه، تخصص و مهارت بالای پرسنل آن در امر چاپ سالنامه، سررسید و دیگر محصولات تبلیغاتی اشاره کرد. این مراکز چاپ با توجه به تجربه و سابقه کاری بالایی که دارند توانایی ارائه نمونه کارهای حرفه‌ای و بیشتری را به مشتریان خواهند داشت. همچنین در خصوص نیاز مشتریان و برطرف کردن آنها دارای تجربه و تخصص بالایی هستند.

بهره‌گیری از دستگاه های چاپ دیجیتال و تجهیزات پیشرفته

در حال حاضر عصر تکنولوژی است و دیگر نمی‌توان از دستگاه های قدیمی برای چاپ سررسید، سالنامه و دیگر محصولات چاپی استفاده کرد. بر همین اساس از مهمترین ویژگی های یک مرکز چاپ سررسید تخصصی و حرفه‌ای بهره‌گیری از دستگاه های چاپ دیجیتال و پیشرفته است. کیفیت و زیبایی محصولات چاپی از جمله سررسید، سالنامه و تقویم ارتباط مستقیمی با دستگاه چاپ دارد. ضمن اینکه سفارشات مشتریان در کوتاه‌ترین زمان آماده و به آنها تحویل داده می‌شود.

مرکز چاپ سررسید در تهران

استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت

علاوه بر تخصص و بهره‌گیری از دستگاه های دیجیتال پیشرفته یک مرکز چاپ سررسید معتبر از بهترین مواد اولیه درجه یک و مرغوب برای چاپ سررسید، تقویم، سالنامه و دیگر محصولات استفاده  می کند. به عنوان مثال در چاپ سررسید از کاغذهای با کیفیت و با توجه به سفارش مشتری انواع جلدهای مرغوب در متریال‌های سلفون، چرم، ترمو و… بهره  می گیرد.

ارائه نمونه کارهای متنوع و با کیفیت

قبل از اینکه سفارش چاپ سالنامه ۱۴۰۳ و دیگر محصولات چاپی را بدهید  می توانید از مرکز چاپ مربوطه نمونه کارهای متنوعی را درخواست کنید. با مشاهده نمونه کارها انتخاب برای شما آسان‌تر شده و همچنین  می توانید کیفیت کارهای چاپخانه را از نزدیک بررسی کنید.

ارائه خدمات متنوع و گسترده

یک مرکز چاپ سررسید با سابقه و حرفه‌ای توانایی ارائه خدمات متنوعی را داشته و  می تواند با توجه به سفارش مشتری به چاپ انواع سررسیدها، سالنامه و سایر محصولات چاپی بپردازد. همچنین خدمات این گونه مراکز چاپ به یک منطقه محدود نشده و  می توانند در بستر اینترنت و فضای مجازی از سراسر کشور سفارشاتی را دریافت کرده و انجام دهند.

مرکز چاپ سررسید در تهران

مشاوره و ارائه پشتیبانی مناسب

بهترین شرکت های چاپ سررسید خدمات خود را محدود به چاپ محصولات نکرده و قبل و بعد از ارائه سفارشات، همواره پاسخگوی مشتریان بوده و پشتیبانی مناسبی را به آنها ارائه  می دهند. بر همین اساس از نخستین لحظه تماس مشتری با شرکت راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در خصوص انواع خدمات و قیمت ها به مشتریان ارائه  می دهند. همچنین بعد از تحویل سفارش به مشتریان این پاسخگویی و پشتیبانی ادامه پیدا  می کند.

قیمت چاپ سررسید به صورت منصفانه

بهترین مراکز چاپ سر رسید قیمت ها و هزینه های مناسب و منصفانه‌ای را از مشتریان دریافت  می کنند. برخی از این مراکز نیز با توجه به سفارش اول مشتری و تیراژ سفارشات، تخفیف هایی را نیز در نظر خواهند گرفت. بدین ترتیب ضمن جلب رضایت مشتری، شرکت چاپ نیز  می تواند سفارشات بیشتری را دریافت نماید.

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران

با مهم‌ترین ویژگی های بهترین مراکز چاپ سررسید در تهران آشنا شدید. در این بخش از مطالب نیز به بررسی خدماتی را که در این گونه مراکز به مشتریان در خصوص چاپ سررسید، سالنامه و… ارائه  می شود خواهیم پرداخت.

چاپ سررسید

از مهمترین و اصلی‌ترین خدمات مراکز چاپ و شرکت های تبلیغاتی  می توان به چاپ سررسید اشاره کرد. چاپ سررسید در کلیه ماه های سال برای مشتریان انجام  می گردد، اما اوج سفارشات این محصول در فصل زمستان و ایام عید نوروز خواهد بود.

ارائه مشاوره‌ رایگان

مراکز چاپ برتر و نمونه با ارائه مشاوره و راهنمایی های مناسب مشتریان را در امر سفارش و انتخاب سررسید مناسب برای چاپ کمک  می کنند. بر همین اساس نمونه های مختلفی از سررسید و طراحی های متناسب با کسب و کار مشتریان به آنها ارائه  می شود تا در نهایت بهترین نتیجه کسب گردد. مشاوره های فوق برای سایر محصولات چاپی و تبلیغاتی نیز به همین صورت به مشتریان ارائه  می شود.

طراحی مناسب و خلاقانه

در بهترین مرکز چاپ سررسید تهران طراحی های مناسب و خلاقانه‌ ای به مشتریان ارائه  می گردد. این امر به خصوص برای مشتریانی که برای چاپ سررسیدهای خود دارای طرح آماده‌ای نیستند و یا تجربه‌ای در این زمینه ندارند بسیار مهم است.

ارائه ست های تبلیغاتی

در بسیاری از مراکز چاپ سررسید با سابقه و معتبر ست های تبلیغاتی آماده شده و به مشتریان ارائه  می گردد. این ست ها  می تواند به صورت طرح های آماده در شرکت و یا با توجه به سفارشات مشتریان ارائه شوند.

سخن پایانی

بر اساس آنچه که اشاره شد دریافتیم که برای چاپ سالنامه، سررسید، تقویم و دیگر محصولات چاپی بایستی به بهترین شرکت و مرکز چاپ سررسید در تهران مراجعه کرد. برخی از ویژگی هایی این مراکز عبارتند از:

  • سابقه و اعتبار مرکز چاپ
  • تخصص و تجربه پرسنل
  • بهره‌گیری از دستگاه‌ های چاپ دیجیتال و پیشرفته
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب از جمله کاغذ، جلد رسید و…
  • ارائه نمونه کارهای متنوع و گسترده
  • پاسخگویی و پشتیبانی مناسب قبل و بعد از سفارشات
  • قیمت منصفانه برای چاپ سررسید و دیگر محصولات

 با توجه به موارد بالا  می توانید اکنون تصمیم گیری بهتری برای انتخاب بهترین مرکز چاپ سررسید در تهران داشته باشید.

منبع: اطلاعات انلاین