به گزارش زیرنویس، سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت :در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود : ماموران کلانتری ۱۴ با کار اطلاعاتی یک سارق در ارتباط با سرقت به وقوع […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “نجم الدین سهرابی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت :در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران کلانتری ۱۴ با کار اطلاعاتی یک سارق در ارتباط با سرقت به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی سرقتی کشف شد، گفت : سارق در تحقیقات پلیس و مدارک ارائه شده به ۹ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ سهرابی با اشاره به تحویل تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا