جزئیات تازه از حمله پاکستان و کشته‌شدگان امروز در ایران
جزئیات تازه از حمله پاکستان و کشته‌شدگان امروز در ایران

به گزارش اطلاعات آنلاین، معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۴ صبح ۳ پهپاد به یکی روستاهای مرزی ایران در سراوان حمله کرده‌اند. وی افزود: در این حمله ۴ منزل تخریب شده و ۱۰ نفر کشته شده‌ا‌ند که ‌همگی پاکستانی هستند. در حال بررسی هستیم که چگونه این افراد در این روستا ساکن شده‌اند. […]

ادعای عجیب پاکستان درباره کشته‌شدگان امروز در ایران

به گزارش اطلاعات آنلاین، معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۴ صبح ۳ پهپاد به یکی روستاهای مرزی ایران در سراوان حمله کرده‌اند.

وی افزود: در این حمله ۴ منزل تخریب شده و ۱۰ نفر کشته شده‌ا‌ند که ‌همگی پاکستانی هستند. در حال بررسی هستیم که چگونه این افراد در این روستا ساکن شده‌اند.

از سوی دیگر ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: تمام افرادی که در داخل ایران هدف حمله ما قرار گرفته و کشته شدند تروریست‌های پاکستانی بودند که در خاک ایران مخفی شده بودند.ما هیچ شهروند یا نظامی ایرانی را هدف حمله قرار ندادیم و ایران را کشوری دوست و برادر می‌دانیم.

وی افزود: تمام اقدامات آتی ما با ایران نیز از طریق گفتگوی مسالمت آمیز و دوستانه تصمیم گیری خواهد شد. ایران پیش از حمله به خاک پاکستان، به هیچ کدام از مسئولین سیاسی و نظامی پاکستان اطلاع نداده بود.

به گزارش تسنیم، ۴:۳۰ امروز در نقاط مرزی ایران و پاکستان و در داخل خاک ایران انفجار‌هایی رخ داد که دولت پاکستان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت آن‌ها را به عهده گرفت و در پی آن ایران خواستار توضیح فوری پاکستان شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تایید این انفجار‌ها تاکید کرد که اوضاع تحت کنترل است و در حال حاضر آرامش در مرز ایران و پاکستان برقرار شده و مسئولان در حال بررسی موضوع هستند.

وزیر کشور نیز درخصوص حمله امروز پاکستان در اطراف سراوان سیستان و بلوچستان گفت: اطلاعات دریافتی این است که ۴ کودک، ۳ زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند در انفجاری که در روستای حدود ۳-۴ کیلومتری مرز ایران رخ داده، کشته شده‌اند.

 

منبع: اطلاعات انلاین