به گزارش زیرنویس، دکتر سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی صبح امروز پنجشنبه به استان هرمزگان سفر کرده است، با حضور در شرکت کشتی‌سازی احیا شده «سپهر دریا جنوب» از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد و در جریان روند احیای آن قرار گرفت. به گفته مدیران شرکت کشتی‌سازی […]

به گزارش زیرنویس، دکتر سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی صبح امروز پنجشنبه به استان هرمزگان سفر کرده است، با حضور در شرکت کشتی‌سازی احیا شده «سپهر دریا جنوب» از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد و در جریان روند احیای آن قرار گرفت.

به گفته مدیران شرکت کشتی‌سازی سپهردریا جنوب، با اهتمام و پیگیری‌های دولت مردمی و حل مشکلات این شرکت طی دو سال و نیم گذشته، تعداد کارگران آن به ۴۰۰ نفر افزایش یافته و هم اکنون حدود ۲۰ فروند کشتی در حال ساخت، تجهیز و یا تعمیر است.

 همچنین با حضور دکتر رئیسی جشن احیای ۶۱۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان هرمزگان برگزار شد.

 با احیای این واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی علاوه بر ایجاد ۱۷ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی، بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان سرمایه نیز احیا شده است.

با احیای این ۶۱۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان هرمزگان، تعداد واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده در دولت مردمی به ۷ هزار و ۴۳۹ واحد رسید.

منبع خبر: رکنـا