این شکل اقتصاد توانایی شکوفایی کشور را ندارد
این شکل اقتصاد توانایی شکوفایی کشور را ندارد

اطلاعات نوشت: رئیس مجلس در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سیدرضی موسوی شهید مدافع حرم  ،یکی از مشکلات حوزه اقتصاد کشور را دولتی بودن آن دانست و افزود: اقتصاد دولتی نمی‌تواند کشور را شکوفا کند .البته نمی‌گوییم اقتصاد به معنای آنچه در غرب به‌صورت لجام گسیخته است واگذار شود بلکه باید یک اقتصاد مردمی و […]

- این شکل اقتصاد توانایی شکوفایی کشور را ندارد

اطلاعات نوشت: رئیس مجلس در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سیدرضی موسوی شهید مدافع حرم  ،یکی از مشکلات حوزه اقتصاد کشور را دولتی بودن آن دانست و افزود: اقتصاد دولتی نمی‌تواند کشور را شکوفا کند .البته نمی‌گوییم اقتصاد به معنای آنچه در غرب به‌صورت لجام گسیخته است واگذار شود بلکه باید یک اقتصاد مردمی و بر مبنای آن چیزی باشد که در قانون اساسی   آمده است.

قالیباف  افزود: زمانی که اقتصاد مردمی شود، منافع برخی افراد به خطر می‌افتد، از این رو همین جریان است که مانع مردمی شدن اقتصاد و شکوفایی آن می شوند.

وی باتاکید براین که باید امنیت سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری را تأمین کنیم تا مردم وارد عرصه اقتصاد شوند ادامه داد: تمامی مشکلات کشور با ظرفیت‌های موجود قابل حل است و می‌توانیم با قوانین وضع شده آنها را حل کنیم. 

وی  سپس با بیان اینکه   شهید سیدرضی موسوی  یکی از ستون‌های جبهه مقاومت بود اما فرهنگ قرآنی ستون‌های دیگری تربیت خواهد کرد گفت: فرهنگ جهاد و شهادتی که ما را در دوران دفاع مقدس به پیروزی رساند، امروز در جبهه مقاومت شکل گرفته است. با آشنایی که بیش از سه دهه از شهید سیدرضی دارم می‌گویم که امروز دشمنان ما باید بدانند که این شهید یکی از ستون‌های جبهه مقاومت بود اما نباید تصور کنند توانسته‌اند این ستون را فرو بریزند چرا که در فرهنگ قرآنی ما هرگز این ستون‌ها فرو نمی‌ریزد بلکه روز به روز افراشته‌تر خواهد شد و قد خواهد کشید و کسانی در سایه آن تربیت می‌شوند و به میدان می‌آیند که مؤثرتر در این مسیر گام برمی‌دارند.

رئیس مجلس  اضافه کرد: در این بین وظیفه امروز ما و همه دلدادگان به نظام و انقلاب و به‌ویژه مسئولان کشور این است که تلاش کنیم کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم چنانچه امروز دشمنان ما در عرصه‌هایی در مقابل ما زمین خورده‌اند و از آن طرف افتخارات زیادی در جمهوری اسلامی داشته‌ایم.

منبع: اطلاعات انلاین